کد خبر : 1749283 | 25 فروردين 1400 ساعت 23:22 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از ترکیب دورتموند برای مصاف با سیتی؛

ترزیچ با یک مهاجم، چشم‌انتظار پیروزی بزرگ

با نظر ترزیچ سرمربی تیم فوتبال دورتموند ترکیب زنبورهای برای دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

ترزیچ با یک مهاجم، چشم‌انتظار پیروزی بزرگ

به گزارش "ورزش سه" گل زده در خانه حریف باعث شده تا تیم فوتبال دورتموند امیدوار به خلق یک شگفتی بزرگ در دیدار خانگی مقابل منچسترسیتی باشد و بتواند با پیروزی یک بر صفر خود را در جمع چهار تیم برتر UCL ببیند، هر چند خلق این شگفتی مقابل تیم آماده و سرحال پپ گواردیولا کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد؛ با این‌حال ادین ترزیچ با ترکیبی دفاعی و با امید به درخشش ستاره نروژی خود تیمش را برای مصاف با سیتی مهیا کرده است.

 

1589576

 

با نظر ترزیچ، هیتز در درون دروازه دورتموند امشب در مقابل منچسترسیتی خواهد ایستاد و هوملز، آکانجی، امره چان، موری و گوئررو سیستم دفاعی زنبورها را شکل می‌دهند و داهود، بلینگهام و کناف در کنار کاپیتان مارکو رویس در میانه زمین برای دورتموند به میدان می‌روند و ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموندی‌ها تک مهاجم ترکیب امشب نماینده فوتبال آلمان خواهد بود.

 

با توجه به حذف بایرن مونیخ، حالا دورتموندی‌ها تنها نماینده فوتبال آلمان به حساب می‌آیند و شکست و حذف آن‌ها در جدال امشب می‌تواند پرونده تیم‌های آلمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را ببندد.

دیدگاه‌ها