کد خبر : 1749273 | 25 فروردين 1400 ساعت 22:40 | 40.3K بازدید | 7 دیدگاه

اوج تنش؛ حمله لیورپولی ها به اتوبوس رئال (عکس)

گزارشات حاکی از آن است که برخی از هواداران لیورپول به اتوبوس حامل اعضای رئال مادرید سنگ پرتاب کرده‌اند.

به گزارش  "ورزش سه"، از دقایقی دیگر دو تیم لیورپول و رئال مادرید در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری که به طور قطع از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و هواداران دو تیم برای شروع آن لحظه شماری می کنند.

 

در بازی رفت رئال مادرید با ارائه یک نمایش فوق العاده لیورپول را با نتیجه 3-1 شکست داد و باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ کار دشواری برای مسابقه برگشت پیش رو داشته باشند. در واقع قرمزهای آنفیلد با پیروزی 2-0 هم به مرحله بعد صعود خواهند کرد اما قطعاً رقم زدن این نتیجه مقابل تیم آماده زین الدین زیدان کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

اما در فاصله چند دقیقه مانده به دیدار دو تیم لیورپول و رئال مادرید یک اتفاق جنجالی رخ داده است. اخبار حاکی از حمله هواداران متعصب لیورپول به اتوبوس رئال مادرید با سنگ و شکسته شدن شیشه سمت محل استقرار زین الدین زیدان بوده است. البته به نظر می رسد کسی در این حمله زخمی نشده است.

 

باشگاه لیورپول دقایقی بعد از رقم خوردن این اتفاق عذرخواهی رسمی خود را از رئال مادرید اعلام و تاکید کرد که آنها عاملان این حادثه را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کنند.

 

1591140

 

1591134

 

1591133

دیدگاه‌ها