کد خبر : 1749265 | 25 فروردين 1400 ساعت 22:06 | 32.1K بازدید | 34 دیدگاه

باید بازی را می بردیم

خطیبی: به تیمم افتخار می کنم

سرمربی تیم تراکتور به تمجید از شاگردانش پرداخته و بازی امشب را یکی از زیباترین بازی های مرحله گروهی نامید.

خطیبی: به تیمم افتخار می کنم

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف پاختاکور، صدرنشین لیگ ازبکستان رفت و طی یک دیدار جذاب و پرگل به تساوی سه بر سه با این تیم دست یافت. صحبت های رسول خطیبی در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

همه از دیدن بازی لذت بردند

 

هر کسی که این دیدار را دید، مطمئنا از آن لذت برد. چهار مورد را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که در نیمه اول آنها را به خوبی رعایت کردند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم توانستیم به گل برسیم و دو بار دروازه حریف را باز کنیم. در ادامه اما سه گل دریافت کردیم. با تعویض هایی که انجام دادیم به بازی برگشتیم. یکی از هدف هایمان از تعویض در نیمه دوم این بود که بازیکنان مان، حریف را تحت فشار قرار دهند.

 

بچه ها با تمام وجود جنگیدند

 

پاختاکور تیم بسیار خوبی است و ده یازده بازیکن ملی پوش دارد. بازیکنانم اما نشان دادند که طبق قولی که داده بودند با تمام وجود تلاش می کنند. آنها قول داده بودند که بجنگند و تلاش کنند و بهشان آفرین می گویم.

 

یکی از زیباترین بازی های مرحله گروهی را دیدیم

 

از لحاظ تاکتیکی، گل و فیزیکی یکی از زیباترین بازی های این مرحله را دیدیم. این دیدار همه چیز داشت و مهمترین نکته آن کیفیت اش بود. یک سری ایراد هم داشتیم که امیدوارم آنها را در ادامه برطرف کرده و در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

به تیمم افتخار می کنم

 

به نظرم باید بازی را می بردیم. بچه ها بازی جوانمردانه و زیبایی را انجام دادند. پاختاکور با وجود دریافت دو گل در نیمه دوم آمد و جبران کرد. ما هم عقب افتادیم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم. روی هم سه موقعیت در نیمه دوم به حریف دادیم که به گل تبدیل شد ولی از لحاظ فوتبال برتر از حریف بودیم و به تیمم افتخار می کنم.

دیدگاه‌ها