کد خبر : 1749256 | 25 فروردين 1400 ساعت 21:28 | 76.8K بازدید | 21 دیدگاه

بازی پرفشار و سختی بود؛

گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که باوجود نارضایتی از وضعیت در گوا، تیم او نمایش درخشانی را ارائه کرد.

گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی  گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الوحده درباره این دیدار گفت: در این تورنمنت ها حریف اول و کسب سه امتیاز از این تیم بسیار مهم است و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. مقابل تیم خوبی بازی کردیم و این تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارد. بازی خوبی را خصوصا در نیمه دوم انجام دادند. سختی های زیادی را متحمل شدیم؛ هم بحث ترانسفر به اینجا بود و هم بحث کیفیت تمرین هایی که در این دو روزه داشتیم در گوا. متاسفانه کیفیت مورد انتظار نبود. از بچه ها متشکرم چون بازی خیلی سختی بود و بازی پرفشاری را در این شرایط جوی داشتند. این برد را به هواداران خوبمان تبریک می‌گویم. امیدوارم نتایجی بگیریم که منجر به صعود شود.

 

وی افزود: نیمه اول فکر می‌کنم نیمه ای بود که ما توانستیم در آن نتیجه را به دست بیاوریم. بازیکنان ما توانستند با پاس های کوتاه و فضاهای موجود فشار خوبی به حریف بیاورند. چند موقعیت خوب هم در نیمه اول داشتیم و فکر کنم خیلی فرصت طلب بودیم و توانستیم در نهایت هم خوب دفاع کنیم و هم از فرصت موجود بهره ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

 

گل‌محمدی درباره نیمه دوم عنوان کرد: به نظرم در نیمه دوم انرژی تازه ای را به تیم دادیم. هم عیسی و هم کمال و هم علی، خیلی خوب در ادامه بازی به تیم کمک کردند. ما یک تیم خوب هم بیرون زمین داشتیم امروز و به اندازه خودشان خیلی کمک کردند.

دیدگاه‌ها