کد خبر : 1749246 | 25 فروردين 1400 ساعت 21:06 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

برند لنو:

نمی دانم در آرسنال می مانم یا خیر

برند لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال هنوز در مورد آینده اش و ماندن در این تیم اطمینان ندارد.

نمی دانم در آرسنال می مانم یا خیر

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد برند لنو با باشگاه آرسنال در تابستان سال 2023 به اتمام خواهد رسید و این دروازه بان 29 ساله و آلمانی هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد و ماندن در جمع بازیکنان آرسنال نداشته است. برند لنو صمن اعلام این خبر مدعی شد هم ممکن است قراردادش را تمدید کند و هم احتمال ماندن او در لندن بعد از سال 2023 نیز وجود دارد.

 

1532673

 

برند لنو گفت: "هنوز در مورد تمدید قرارداد با آرسنال مذاکره ای نداشته ام. در حال حاضر وقت آن نیست که در مورد آینده صحبت کنیم. من می دانم که دو سال دیگر از قرارداد من با باشگاه آرسنال باقی مانده و من در حال حاضر 29 ساله هستم که برای یک دروازه بان سن زیادی محسوب نمی شود.

 

هنوز چند سال از قرارداد من با توپچی ها باقی مانده است. من از حضور در این باشگاه بسیار خوشحالم. من نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ممکن است یک ماجراجویی جدید یا ماندن در آرسنال در انتظارم باشد و من آمادگی پذیرش هر دو اتفاق را خواهم داشت. اما همانطور که گفتم در حال حاضر من به آینده خود فکر نمی کنم، زیرا دو سال زمانی طولانی است. در حال حاضر هیچ مکالمه ای با باشگاه یا چیز دیگری وجود نداشته و اتفاقی رخ نداده است."

دیدگاه‌ها