کد خبر : 1749238 | 25 فروردين 1400 ساعت 20:25 | 43.6K بازدید | 2 دیدگاه

قطعی؛ بازگشت مهاجم‌ ناکام به رئال در پایان فصل

با تایید نامزد لوکا یوویچ، این ستاره صرب در پایان فصل به رئال مادرید باز خواهد گشت.

قطعی؛ بازگشت مهاجم‌ ناکام به رئال در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بود که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در زمان حضور در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ در تابستان گذشته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

 

 

1562491

 

 

با این حال لوکا یوویچ اخیراً طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که در پایان فصل به رئال مادرید باز خواهد گشت و حالا به نظر می رسد که رقم خوردن این اتفاق قطعی خواهد بود. در همین راستا نامزد ستاره صربستانی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن از دلتنگی خود برای فرانکفورت بعد از پایان فصل صحبت کرده است؛ موضوعی که نشان می دهد یوویچ به طور قطع به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت.

 

با این حال به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید علاقه چندانی به حفظ این بازیکن داشته باشد و این امکان وجود دارد که یوویچ بعد از بازگشت به رئال مادرید دوباره به یک تیم دیگر قرض داده شود یا اینکه به طور کلی به فروش برسد.
گفتنی است تیم هایی نظیر میلان، رم و ناپولی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم جوان هستند اما باید منتظر ماند و دید که درتابستان چه آینده‌ای در انتظار این بازیکن خواهد بود.

 

 

1569887

دیدگاه‌ها