کد خبر : 1749233 | 25 فروردين 1400 ساعت 20:02 | 74.6K بازدید | 6 دیدگاه

تکلیف نیمار- بارسلونا مشخص شد

نشریه آ.اس مدعی شد در تابستان امسال انتقال نیمار به بارسلونا غیرممکن خواهد بود.

تکلیف نیمار- بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا از چند ماه بعد از انتقال جنجالی نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017، همیشه شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به نوکمپ وجود داشته و با نزدیک شدن به فصل تابستان این اخبار و شایعات داغ تر هم می شود. مطابق انتظار در روزهای اخیر نیز برخی منابع خبر از احتمال توافق نیمار و بارسلونا داده اند، اما نشریه آ.اس فاش کرد باشگاه اسپانیایی به هیچ وجه شرایط جذب بازیکن گرانقیمتی مانند نیمار را ندارد.

 

1590782

 

رقم بالای انتقال و دستمزد هنگفت نیمار باعث شده بارسلونا شانسی برای خرید این بازیکن نداشته باشد. شیوع ویروس کرونا باعث رقم خوردن بحران اقتصادی بزرگی در باشگاه شده و در حال حاضر امکان پرداخت چنین ارقامی وجود ندارد. اما اگر نیمار برای تمدید قرارداد با باشگاه پاری سن ژرمن به توافق نرسد، احتمال دارد بارسلونا شرایط بازگشت او را در تابستان سال 2022 بررسی کند.

 

قرارداد نیمار و باشگاه فرانسوی یک سال دیگر تمام می شود. البته نزدیکان نیمار افاش کردند که این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد قرار داشته و این روند به زودی رسمی خواهد شد. خود نیمار نیز بعداز صعود دیشب پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ به صورت تلویحی این موضوع را تایید کرد و بدین ترتیب احتمالا شاهد ماندن او در پاریس در سال های پیش رو نیز خواهیم بود و بارسلونا شانسی برای خرید دوباره این بازیکن ندارد.

دیدگاه‌ها