کد خبر : 1749226 | 25 فروردين 1400 ساعت 19:36 | 12.4K بازدید | 7 دیدگاه

ریجکمپ: به دنبال شکست استقلال هستیم

سرمربی الاهلی ابراز امیدواری کرد که حضور او در این تیم با واکنش مثبت بازیکنانش همراه باشد.

ریجکمپ: به دنبال شکست استقلال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و الاهلی در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد جمعه به مصاف هم می روند. لارنسیو ریجکمپ سرمربی الاهلی در نشست خبری پیش از این بازی، از بازی سخت تیمش در برابر استقلال خبر داد.


ریجکمپ در این کنفرانس خبری گفت: ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم و این همان چیزی است که من سعی می کنم به بازیکنان هنگام تمرین القا کنم و آنها باید بدانند که در مقابل تیم های دشوار کار آسانی ندارند.


او ادامه داد: اولین مسابقه همیشه در هر تورنمنت دشوار است و امیدوارم بازیکنان مسابقات را کاملاً عالی شروع کنند. امیدوارم با بازیکنان شروع خوبی داشته باشم و در اولین مسابقه در برابر استقلال برنده شوم.


وی گفت: در هر مرحله ای که یک مربی جدید می آید، بازیکنان می خواهند توانایی های خود را از طریق پتانسیلی که دارند، ثابت کنند و امیدوارم که واکنش آنها به این قضیه مثبت باشد. علی رغم وجود شرایط دشوار در تیم، در همه مسابقات به دنبال پیروزی هستیم و من سعی می کنم آن را به بازیکنان القا کنم و تمام تلاش خود را می کنم تا تیم ها را پشت سر هم شکست دهیم.


سرمربی الاهلی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا شرایط سخت تیم را پشت سر بگذاریم برای رسیدن به مهمترین چیز یعنی صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان، تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها