کد خبر : 1749167 | 25 فروردين 1400 ساعت 15:32 | 42.6K بازدید | 18 دیدگاه

پیشنهاد رئال را به این دلایل رد کن

برنامه بارسا برای شکست رئال در راه جذب هالند(عکس)

بارسلونا خوشبین است که بتواند ارلینگ هالند را جذب کند و در این راه رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا برای فصل بعد قصد جذب یک فوق ستاره را دارد. بازیکنی در پست شماره 9 که یک قاتل در محوطه جریمه حریفان باشد و او کسی جز ارلینگ هالند نیست؛ ستاره نروژی دورتموند که دو هفته پیش مذاکراتی هم با پدر و مدیر برنامه هایش صورت گرفت. مشکل بارسا اما واضح است: پول.

 

 

1591003

 

 

پاندمی کرونا و ضرر اقتصادی بزرگی که به بارسلونا وارد کرد، باعث شده تا کار باشگاه برای جذب ستاره های گرانقیمت دشوار شود. هالند تا 2024 با دورتموند قرارداد دارد و اخیرا مدیر ورزشی باشگاه آلمانی تاکید کرد که برنامه ای برای فروش او ندارند و قطعا فصل بعد نیز در دورتموند بازی خواهد کرد.

 

طبق ادعای راک 1، مینو رایولا ایجنت هالند 20 میلیون یورو کمیسیون برای خود و 20 میلیون دیگر برای پدر هالند می خواهد. رایولا تابستان 2019 نیز قصد داشت ماتایس دی لیخت را به بارسا منتقل کند ولی کمیسون 15 میلیون یورویی او مانع شد.

 

 

1591004

 

 

با همه این اوصاف سران بارسا معتقدند جذب هالند غیرممکن نیست و قصد دارند او را متقاعد کنند که بارسلونا بهترین مقصد برای وی خواهد بود. جذب او در تابستنان پیش رو 150 میلیون یورو هزینه دارد ولی بارسا می داند که تابستان بعد رقم فسخ هالند 75 میلیون یورو خواهد شد و کار برای جذب او راحت می شود. مشکل اما جای دیگری است؛ پای رقیبی بزرگ مثل رئال مادرید در میان است.

 

خوان لاپورتا قصد دارد هالند را به این اطمینان برساند که پیوستن به رئال برای او گزینه خوبی نخواهد بود چرا که باشگاه مادریدی قصد جذب کیلیان امباپه را دارد و برای آنها ستاره فرانسوی ستاره شماره یک خواهد بود. اینکه برای زیدان کنار گذاشتن کریم بنزما هم کار ساده ای نیست ولی او(هالند) برای بارسا در اولویت است.

 

 

1574266

 

 

همبازی شدن کنار لیونل مسی(لاپورتا خوشبین به تمدید مسی است) و سپس با جدایی او تبدیل شدن به بازیکن شماره یک باشگاه کاتالان.

لاپورتا از هالند خواهد خواست که برای سال اول تخفیف بدهد ولی در عوض بندهای متغیر وسوسه کننده ای در قراردادش خواهد گنجاند و در فصول بعد دستمزدش پلکانی بالا خواهد رفت. رئیس سرانجام به هدفش خواهد رسید؟

 

 

دیدگاه‌ها