کد خبر : 1749152 | 25 فروردين 1400 ساعت 14:15 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

وقفه بازی‌ها به ضرر ما شد؛

بایرامی: روحیه بازی با پرسپولیس را حفظ کردیم

مهاجم پدیده معتقد است فاصله زمانی زیاد بین مسابقات این تیم به ضررشان خواهد بود ولی امیدوار به کسب نتیجه هستند.

بایرامی: روحیه بازی با پرسپولیس را حفظ کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی با اشاره به شرایط پدیده در آستانه دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: قبل از بازی هفته قبل مقابل پرسپولیس از نظر روحی و فنی در وضعیت بهتری نسبت به همیشه قرار گرفتیم و پس از یک امتیازی که از این بازی کسب کردیم، با روحیه‌تر شدیم ولی متاسفانه وقفه طولانی بین بازی‌ها خیلی به نفع ما نبود.

 

او ادامه داد: آقای رحمتی و کادر فنی تیم تلاش زیادی در این مدت کردند تا بازیکنان را در شرایط خوب خود حفظ کنند و به نظرم تمام بچه‌های تیم الان در آمادگی بالایی هستند و انگیزه زیادی برای دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن دارند.

مهاجم پدیده که پس از پیوستن به این تیم یک گل به ثمر رسانده، در خصوص شرایط خود عنوان کرد: من در نیم‌فصل اول پشت مهاجم بازی می‌کردیم و کمی از دروازه حریف فاصله داشتم، اما در پدیده شرایط متفاوت و بهتری دارم و با نظر کادر فنی تیم، آزادی عمل بیشتری در خط حمله دارم و امیدوارم ابتدا برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد گلزنی کنم.

 

بایرامی اضافه کرد: فردا بازی دشواری مقابل تیم متحول شده ذوب‌آهن داریم، اما باید از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم و با تمام توان وارد بازی شویم. روحیه خوبی که در دیدار با پرسپولیس به دست آوردیم را همچنان حفظ کردیم و با انرژی زیادی مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم تا سه امتیاز را به مشهدی‌ها هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها