کد خبر : 1749068 | 25 فروردين 1400 ساعت 02:24 | 35.5K بازدید | 12 دیدگاه

هانسی فلیک: در مجموع ما شایسته صعود بودیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل پاری سن ژرمن ابراز رضایت کرد.

هانسی فلیک: در مجموع ما شایسته صعود بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز علیرغم کسب برتری مقابل پاری سن ژرمن با یک گل در فرانسه نتوانست جواز صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان را کسب بکند. هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در بازی رفت موقعیت های زیادی را از دست داد و در مجموع دو دیدار شایسته صعود به دور بعدی بود.

 

هانسی فلیک گفت: "به طور معمول تیم من در یک سوم پایانی کیفیت زیادی دارد، اما امروز ما فاقد قدرت کافی برای زدن ضربه آخر بودیم. در بازی رفت فرصت های زیادی را از دست دادیم و اگر گل سوم را دریافت نمی کردیم با نتیجه امشب صعود کرده بودیم.

 

1590824

 

شما دیدید که آنها در حمله چقدر خطرناک هستند. حتی اگر پاری سن ژرمن صعود کرده باشد نیز من تیم خود را شایسته تمجید می دانم. من می خواهم به عنوان یک بازنده منصف به آنها تبریک بگویم. امروز هم در دقایق پایانی کمی بدشانس بودیم. خصوصا در لحظه ای که لروی سانه در موقعیت خوبی قرار داشت، اما به جای اینکه ضربه بزند گزینه ارسال پاس را انتخاب کرد و فرصت از دست رفت. بازیکنانم بسیار متمرکز بودند و همه کار را برای صعود امتحان کردند. ما چند بار بدشانسی آوردیم و چند بازیکن مهم در دسترس نبودند، اما باید این شکست را بپذیریم.

 

پاری سن ژرمن به خوبی در دفاع ظاهر شد و ما نیز به اندازه کافی قادر به بهره گیری از موقعیت های گلزنی خود نبودیم. در کل فکر می کنم ما در جریان دو مسابقه تیم بهتری بودیم، اما باید به حریف بابت صعود تبریک بگویم.

 

آینده من؟ فارغ از اینکه اینجا همه چیز خوب پیش می رود یا نه شما همیشه باید فکر کنید. اما خانواده ام تحت هر شرایطی حامی من خواهند بود.

 

عملکرد لوکاس هرناندز و ژروم بواتنگ؟ امروز هر دو بازیکن بسیار خوب عمل کردند. لوکاس با مشکلاتی روبرو شد، اما از نظر ذهنی فوق العاده بود. بواتنگ نیز نمایش بسیار خوبی ارائه داد."

دیدگاه‌ها