کد خبر : 1748825 | 23 فروردين 1400 ساعت 22:33 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوج حساسیت در شطرنج قهرمانی کشور

دهمین برد پیاپی مقصودلو درشب پیروزی ایدنی (عکس)

دور سیزدهم رقابت های شطرنج قهرمانی کشور با برتری صدرنشینان بدون باخت جدول ادامه یافت

به گزارش"ورزش سه "،تنها دو دور تا پایان رقابت های شطرنج قهرمانی کشور باقی مانده است و رقابت  شطرنج بازان در صدر جدول با هیجانی بالایی در جریان است.


دور سیزدهم این رقابت ها امروزبعد از ظهربا بازی هیجان انگیز  پرهام مقصود لو و رقیب نوجوان گیلانی اش مانی جاهدی در محل فدراسیون شطرنج ادامه یافت.درحالی که همگان فکر می کردند پرهام این بازی را به راحتی خواهد برد،حرکات بی نقص حریف نوجوانش با مهره سفید برابر مقصود لو که دفاع سیسیلی را انتخاب کرده بود در اواسط بازی پرهام را بازنده بازی نشان می داد.پرهام که استاد پیچیده کردن وضعیت های خطرناک است از کمبود زمان حریفش استفاده کرد و بالاخره رقیبش را شکست داد تا دهمین برد پیاپی را در رقابت های قهرمانی کشور جشن بگیرد.


در دیگر دیدار امروز پویا ایدنی بر حریفش آرش داجلی به برتری رسید تا با 11.5امتیاز به دنبال پرهام 12امتیازی باشد.در دیگر دیدار حساس امروز آرین غلامی موفق به شکست احسان قائم مقامی شد تا با 8.5امتیاز بالاتر از قائم مقامی هشت امتیازی قرار بگیرد.


با توجه اختلاف امتیازی ایجاد شده و باقی ماندن تنها دو دور تا پایان این رقابتها قهرمان مسابقات از بین پرهام مقصود لو و پویا ایدنی انتخاب خواهد شد.


این رقابتها که فردا صبح و بعدازظهر با برگزاری دو دور پایانی ادامه خواهد یافت صبح فردا شاهد  نبرد حساس دو استاد بزرگ صدرنشین با دو استاد بزرگ دیگر رقابتها خواهد بود.


براساس جدول مسابقات فردا صبح و در دور چهاردهم پرهام مقصود لو با مهره سفید برابر مسعود مصدق پور صف آرایی خواهد کرد و پویا ایدنی با مهره سیاه باید به مصاف احسان قائم مقامی برود.

 

1590410

 

1590411

 

1590412

 

1590413

دیدگاه‌ها