کد خبر : 1748824 | 23 فروردين 1400 ساعت 22:32 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

در عمل حمایت‌های لازم را ندیدیم؛

نگرانی منصوریان و اراکی‌ها از آینده مبهم آلومینیوم

سرمربی آلومینیوم اراک با نگرانی در مورد آینده تیمش صحبت کرد.

نگرانی منصوریان و اراکی‌ها از آینده مبهم آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه شب‌های فوتبالی، در خصوص‌ حضورش در این تیم و شرایط آلومینیومی‌ها گفت: در نیم‌فصل اول کادر فنی آقای خطیبی نتایج خوبی گرفتند و به امتیازات لازم رسیدند، اما بعد از جدایی آن‌ها طبیعتا اُفت محسوسی برای تیم به وجود می‌آید و همین هم شد. ما بعد از آن باخت ۶ بر یک مقابل سپاهان تیم را تحویل گرفتیم و خوشبختانه توانستیم از لحاظ روحی بازیکنان را برگردانیم و یک برد خوب مقابل هوادار به دست آوردیم و حالا هم در لیگ نتایج خوبی داشتیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال ارائه نمایش هجومی با آلومینیوم است، گفت: پست تخصصی من در فوتبال شماره ۱۰ بوده و علاقه فراوانی به بازی مالکانه دارم و می‌خواهم به تیم‌های مقابل حمله کنیم. اما در تیم‌هایی که تحویل می‌گیرم اگر هنوز بستر فراهم نباشد، باید زحمت فراوان بکشیم و هدف اصلی خودمان برسیم.البته باید یک چیزی به شما و هواداران اراکی بگویم که در سه سال اول حضور در لیگ برتر خیلی مهم است که به ثبات در لیگ برتر برسیم. ما تیم پارس جم را داشتیم که در سال اول و دوم در لیگ بود اما سال سوم سقوط کرد. شاید اگر تفکرات گلخانه‌ای نبود و سرمایه مورد نظر شهر جم فراهم می‌شد، تیم‌ آن‌ها سقوط نمی‌کرد.

 

منصوریان صحبت خود را اینگونه ادامه داد: من خدمت استاندار عزیز مرکزی، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل هم گفتم جایگاه امسال ما هر چه باشد، ادامه می‌دهیم، اما ثبات ما در سه سال اول بسیار مهم است. ما نباید دنبال خرید ستاره باشیم. باید به دنبال جذب ستاره‌ها ۱۸ تا ۲۱ ساله استان مرکزی باشیم. در ضمن خیلی از بازیکنان حال حاضر ما قرارداد یک‌ساله دارند و برای سال جدید احتیاج به سرمایه و مصوب مالی جدید داریم و مطمئن باشید در صورت ماندن این بازیکنان، بهتر هم خواهیم شد.

 

سرمربی آلومینیوم که با نگرانی از آینده این تیم صحبت می‌کرد، اینگونه صحبت خود را ادامه داد: نگرانی من و‌ هواداران این است که هنوز به این تفکر نرسیدیم که آیا برای آینده قرار است تیم و‌ باشگاه ایستادگی بکند یا خیر. آیا قرار است این تیم برنامه ۱۰ ساله داشته باشد یا خیر. فرقی ندارد که من باشم یا فرد دیگری. هنوز به آن نقطه نرسیدیم که تفکری پشت تیم باشد که ثبات کامل و تایید شده ارائه بده تا ما با امنیت خاطر قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم و آن نشاط را به فوتبال اراک هدیه بدهیم. مردم اراک مثل آبادان و مازندران پُر شور هستند ولی هنوز نمی‌دانیم چه آینده‌ای در انتظار آلومینیوم است.

 

در ادامه مجری از منصوریان پرسید که با این اوصاف ریسک بزرگی در قبول هدایت آلومینیوم داشته است و سرمربی اراکی‌ها در جواب گفت: این ریسک هم برای من است و هم برای مردم اراک. من نبودم، اما وقتی مسابقات لیگ یک بوده می‌گفتند ۱۵ هزار هوادار داخل استادیوم بوده و ۵ هزار نفر نیز بیرون استادیوم بودند. وضعیت اقتصادی، انرژی و نشاط در شهر وابسته به همین فوتبال است، اما در جلسه آخری که با استاندار داشتیم قول مساعدت دادند ولی در عمل چیزی ندیده‌ایم.

دیدگاه‌ها