کد خبر : 1748822 | 23 فروردين 1400 ساعت 22:13 | 50.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای گل؛ مدافع برزیلی خواهان جدایی از رئال مادرید

وبسایت معتبر گل مدعی شد ادر میلیتائو به دلیل کم بازی کردن در رئال مادرید خواهان جدایی از این تیم شده است.

ادعای گل؛ مدافع برزیلی خواهان جدایی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان 2019، برای تقویت خط دفاعی خود 50 میلیون یورو هزینه کرد و ادر میلیتائو را از پورتو به خدمت گرفت. با این حال مدافع برزیلی از زمان انتقال به لوس بلانکوس نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیم زین الدین زیدان داشته باشد.

 

 

1562931

 

 

میلیتائو طی دو فصل اخیر دائماً نیمکت‌نشین دو ستاره خط دفاعی رئال مادرید یعنی رافائل واران و سرخیو راموس بوده است. با این حال به طور قطع لوس بلانکوس هنگام عقد قرارداد با این مدافع برزیلی از توانایی های او کاملا آگاه بوده است و در واقع به نظر می رسد که در باشگاه اسپانیایی همه به میلیتائو اعتماد دارند.

 

ادر میلیتائو چهار سال دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و آنها اطمینان دارند که او بخشی از آینده باشگاه خواهد بود. از طرفی پر افتخار ترین تیم اروپا می‌داند که بسیاری از تیم‌ها از جمله بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن میلیتائو هستند اما رئال مادرید حاضر نیست به این راحتی ها او را به فروش برساند.

 

 

1540551

 

 

در همین راستا وب سایت گل مدعی شده که میلیتائو از شرایط موجود راضی نیست و احساس می‌کند که نیمکت‌نشینی های پیاپی او بیش از حد ادامه یافته است. در واقع مدافع برزیلی می‌خواهد کشورش را در جام جهانی پیش رو همراهی کند و این احساس را دارد که نیمکت نشینی هایش در رئال مادرید ممکن است او را از این هدف دور کند.
با این حال بعید به نظر می‌رسد که باشگاه مادریدی برنامه‌ای برای فروش او داشته باشد اما در در صورت اصرار میلیتائو برای جدایی آنها تنها با مبلغی بیشتر از آن چیزی که این بازیکن را به خدمت گرفته اند اجازه جدایی اش را صادر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها