کد خبر : 1748791 | 23 فروردين 1400 ساعت 20:19 | 28.9K بازدید | 1 دیدگاه

کیمیچ: امیدوارم از رئال مادرید درس گرفته باشیم

جاشوا کیمیچ ابراز امیدواری کرد این بار بایرن مونیخ قادر به استفاده از موقعیت های خود باشد.

کیمیچ: امیدوارم از رئال مادرید درس گرفته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل بایرن مونیخ با شکست در خانه برابر رئال مادرید در شرایطی راهی برنابئو شد که شانس زیادی برای صعود نداشت، اما آنها در خانه حریف تا آستانه حذف رئال مادرید پیش رفتند. جاشوا کیمیچ ضمن یادآوری آن دیدار مدعی شد بایرن مونیخ باید از آن مسابقه درس گرفته و فردا شب بهتر از فرصت های خود بهره بگیرد.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "من هنوز هم دیدار آن سال برابر رئال مادرید را به خوبی به یاد دارم. ما همچنین در آنجا عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم، اما به اندازه کافی در حملات کارآمد و قوی ظاهر نشدم. امیدوارم که ما از آن دیدار درس گرفته و بالغ شده باشیم.  ما در این دو بازی تیم بدی نسبت به حریف نبودیم، اما موفق به صعود نشدیم. این بار در دیدار رفت تیم بهتری بودیم اما باختیم.

 

1590365

 

اما در این شرایط نیز هنوز تکلیف هیچ چیز معلوم نشده و پاری سن ژرمن نیز این موضوع را به خوبی می داند. هر بازیکن باید در این بازی به یک رهبر تبدیل شود و همه باید شخصیت خود را نشان داده و واقعا به صعود باور داشته باشند.

 

در بازی رفت، پاری سن ژرمن سه بار دروازه ما را تهدید کرده و سه بار به گل رسید. جدا از این من به خاطر نمی آورم که آن‌ها موقعیت دیگر نیز داشته باشند. به طور کلی خط حمله ما بیشتر صاحب توپ بوده و موقعیت های بیشتری داشت، اما حالا ما باید از این فرصت ها استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها