کد خبر : 1748755 | 23 فروردين 1400 ساعت 17:16 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

کار ما برابر نیمار و امباپه دشوار است؛

توماس مولر: به نظر مشکل زبان و ترجمه وجود دارد!

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ معتقد است هنوز امکان صعود در لیگ قهرمانان وجود دارد.

توماس مولر: به نظر مشکل زبان و ترجمه وجود دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با از دست دادن موقعیت های فراوان در مسابقه رفت، در خانه 2-3 مغلوب پاری سن ژرمن شد تا شرایط دشواری برای صعود به دور بعد داشته باشد. توماس مولر در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مدعی شد مدافعان بایرن فردا شب شرایط دشواری را تجربه خواهند کرد.

 

توماس مولر درباره اظهارات هانسی فلیک مبنی بر اینکه تیم سال گذشته از نظر کیفی بهتر بوده است، گفت: "این سوالات و مقایسه ها همیشه دشوار است و مهمتر از همه اینکه حالا زمان مناسبی برای طرح این سوالات نیست."

 

حواشی بین هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ: "وقتی من جوان تر بودم، به بایرن مونیخ اف سی هالیوود گفته شده و همیشه موضوعات دیگری مطرح می شد. البته همیشه آنچه در باشگاه بایرن مونیخ اتفاق می افتد جالب است."

 

1590314

 

شرایط مسابقه برگشت: "در دیدار رفت 31 ضربه به سمت دروازه حریف زدیم و اگر کارآیی حملات خود را افزایش دهیم قادر به صعود خواهیم بود. اگر دوباره فرصت های زیادی بدست آوریم خوشحال خواهیم شد.

 

اما این نیاز به تصمیم گیری بهتر در موقعیت های خاص است. ما چند مسئله را در نظر گرفته و از بازی رفت چیزهای زیادی یاد گرفتیم. پیروزی برای ما بسیار مهم خواهد بود و ما از سپتامبر در تلاش برای دفاع از عنوان خود هستیم."

 

درخشش کیلیان امباپه در دیدار رفت: "او بازیکنی بسیار خطرناک است. سبک بازی ما به طور خودکار به حریف فضا می دهد. در پاریس نیمار و امباپه معمولا جلو مانده و خیلی دفاع نمی کنند، اما شاهد ضدحملات خطرناک آنها هستیم و دفاع ما به چالش کشیده خواهد شد."

 

احتمال بازگشت به تیم ملی: "شاید مشکل ترجمه و زبان وجود دارد و کسی حرف من را متوجه نمی شود. تا پایان ماه آوریل و می خبری نخواهد بود."

دیدگاه‌ها