کد خبر : 1748635 | 23 فروردين 1400 ساعت 09:11 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

اعلام رسمی؛ بازگشت خوشه طلایی به ساوه

با اعلام رسمی سازمان لیگ تیم خوشه طلایی به ساوه برگشت و از این پس می تواند دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهید چمران ساوه برگزار کند.

اعلام رسمی؛ بازگشت خوشه طلایی به ساوه 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای فصل بود که اعتراض تیم مس کرمان به کیفیت بد زمین استادیوم شهید چمران ساوه موجب شد تا سازمان لیگ برگزاری دیدارهای خانگی تیم خوشه طلایی در استادیوم مورد اشاره را لغو کند و این تیم برای برگزاری دیدارهای خانگی به تهران آمد و در استادیوم کارگران به مصاف حریفان رفت. اما در فرصت ایجاد شده مدیران ورزشی شهر ساوه چمن استادیوم را از دوباره کاشت کردند که در بازدید اخیر فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری بازی های لیگ یک کیفیت چمن برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم خوشه طلایی تایید شد. بر همین اساس دیدار خوشه طلایی با شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیستم لیگ یک فردا در استادیوم شهید چمران ساوه برگزار می شود. 

 

هم چنین در هفته بیستم تیم بادران که با هدایت محسن عاشوری یکی از مدعیان صعود به حساب می آید دیدار خود در برابر آرمان گهر را در استادیوم کارگران تهران برگزار می کند. پیش از این دیدارها خانگی تیم بادران در استادیوم غدیر تهران برگزار می شد که چمنش مصنوعی است. 

 

با توجه به موافقت سازمان لیگ با برگزاری دیدارهای خانگی تیم خوشه طلایی در ساوه و اینکه این تیم می تواند در ماه مبارک رمضان هم زیر نور بازی های خود را میزبانی کند به نظر می رسد این تیم منعی هم برای میزبانی از تیم سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها