کد خبر : 1748584 | 22 فروردين 1400 ساعت 20:40 | 61.4K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش پیرلو به عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، می‌گوید دلیل عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی گل نزدن بوده است.

واکنش پیرلو به عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در این فصل نمایش های پر نوسانی ارائه داده امروز در چارچوب هفته سی‌ام سری آ میزبان جنوا بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد. با این برد شاگردان آندره آ پیرلو دوباره فاصله خود را با میلان به یک امتیاز کاهش دادند؛ این در حالی است که به نظر می رسد اینتر با توجه به برد امروز شانس بسیار بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

 

آندره آ پیرلو در پایان بازی گفت: " ما در ابتدای بازی نگرش درستی داشتیم و همه چیز آسان به نظر می‌رسید اما در پایان نیمه اول تا حدودی تمرکز خود را از دست دادیم و این موضوع باعث شد که به حریف موقعیت داده شود. جنوا بازیکنان زیادی را در بین خطوط خود قرار می داد و به همین خاطر ما سعی کردیم تاکتیک‌های مختلفی را در نظر بگیریم.

 

 

1590045

 

 

متاسفانه ما در بازی هایی که روی کاغذ آسان به نظر می رسیدند امتیازاتی را از دست دادیم که شرایط را برای مان پیچیده کرد. امروز اینگونه نبود چرا که شرایط را کنترل کردیم اما در عین حال چند حواس‌پرتی نیز وجود داشت که ما را به خطر انداخت."

عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی: " طبیعی است که او به دنبال گلزنی بود؛ به خصوص وقتی که بازی پیچیده شده بود.رونالدو یک قهرمان است و می‌خواهد اثر خود را بگذارد."

 

 

1590043

 

 

پیرلو درباره شایعات اطراف نیمکت یووه و نیاز به ثابت کردن خود گفت: " همه مربیان باید احساس کنند که لازم است هر روز خود را به اثبات برساند؛ چه برسد به من که اولین تجربه مربیگری ام است. فوتبال از بچگی آرزوی من بوده و برای موفقیت در آن تلاش خواهم کرد. من تا به اینجای فصل به خودم از نمره 10، ششم دهم. می دانم که کارهای بیشتری باید انجام دهم و وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد مسئولیت بر عهده سرمربی است."

دیدگاه‌ها