کد خبر : 1742478 | 19 اسفند 1399 ساعت 12:30 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم‌زاده: کمترین باخت را در نیم فصل دوم می‌دهیم

مدافع سبزپوشان اصفهان می گوید این تیم کاملا متحول شده و در نیم فصل دوم کمترین باخت را خواهد داد.

ابراهیم‌زاده: کمترین باخت را در نیم فصل دوم می‌دهیم

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن توانست در  خانه ماشین سازی این تیم را ۲ بر صفر شکست دهد تا کمی از زیر فشار رها شود، مسعود ابراهیم زاده  در این خصوص به خبرنگار ما گفت: رفته بودیم بازی خوبی انجام دهیم و کل تیم عزمشان را جزم کرده بودند که در ابتدا گل نخوریم و تمرکز کنیم. آنالیز خوبی کرده بودیم  و آقای حسینی نقاط ضعف و قوت حریف را به ما گفته بود و خدا را شکر توانسیتم بازی خوبی انجام دهیم و دو بر صفر ببریم.

 

او در مورد اینکه ماشین سازی چند دقیقه ای را ۱۲ نفره بازی کرد ادامه داد: ما هم متوجه نشدیم اما فکر می کنم تابلو خراب شد و آن ها یک بازیکن فرستادند داخل اما کسی خارج نشد و این موضوع را کادر ما فهمیدند. تیم ماشین سازی هم اعتراض کرد چون آن ها هم در حال حمله بودند و گفتند توپ داشت گل می شد و ما هم گفتیم ۱۲ نفر داخل زمین است. بچه ها هم گفتند طبق قانون باید آن بازیکن اخراج می شد. ماشین سازی باز هم قصد ادامه بازی با ۱۲ نفر را داشت و دوباره که داور آمد بازی را شروع کند گفتیم آقای داور آن ها ۱۲ نفر هستند و ما هم گفتیم اگر مشکلی ندارد ما هم یک نفر را بیاوریم و ۱۲ به ۱۲ بازی کنیم( می خندد) ولی در کل فوتبال است و از این اتفاقات می افتد.


مدافع ذوب آهن در مورد اینکه نتایج نیم فصل اول را می‌توانند جبران کنند یا خیر گفت:  قطعاً نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم‌فصل اول خواهیم بود هم از نظر فوتبالی و  امتیاز جمع کردن یعنی اینکه ما را دیگر  اینجا جدول نمی بینید. ما به رده های خوبی فکر می کنیم و کمترین باخت را در نیم فصل دوم  خواهیم داد.


ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار با شهر خودرو در جام حذفی افزود: مساوی در جام حذفی در کار نیست و امیدوارم هر تیمی لایقش باشد از این بازی با برد بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها