کد خبر : 1742410 | 19 اسفند 1399 ساعت 00:13 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آ. ا. ک با دبل انصاری فرد

آ. ا. ک آتن با گل های مهاجم ایرانی اش آپولون را شکست داده و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

پیروزی آ. ا. ک با دبل انصاری فرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم آ. ا. ک آتن امشب در چارچوب هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان از ساعت 21 در ورزشگاه المپیک آتن به مصاف تیم آپولون رفت و موفق شد با درخشش مهاجم ایرانی اش به پیروزی دو بر صفر در این دیدار دست یابد.

 

 کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم آ. ا. ک آتن که در سه بازی اخیر تیمش در ترکیب اصلی حضور داشت در بازی امشب نیز از ابتدا در ترکیب آ. ا. ک حضور داشت و شب موفقی را با زدن دو گل پشت سر گذاشت.

 

گل اول آ. ا. ک را کریم انصاری فرد در دقیقه 7 به ثمر رساند. انصاری فرد با حضور در دهانه دروازه، پاس در عرض گارسیا را به گل اول تیمش تبدیل کرد. او یک بار دیگر در دقیقه 25 برای آ. ا. ک گلزنی کرد. کریم این بار روی ریباند شوت والی آلبانیس که به تیرک دروازه برخورد کرد، با حضوری به موقع برای آ. ا. ک گلزنی کرد.

 

1580174

 

انصاری فرد با زدن این دو گل، شمار گل های خود در این فصل را به عدد 10 رسانده و با صعود از رتبه پنجم جدول گلزنان سوپر لیگ یونان، در کنار ژرونیمو بارالس آرژانتینی در مکان دوم این رتبه بندی قرار گرفت.

 

یاران انصاری‌فرد پس از دو پیروزی و دو تساوی طی چهار دیدار قبل، امشب به دنبال تداوم روند شکست ناپذیری خود صاحب چهاردهمین برد این فصل خود شده و با 48 امتیاز و صعودی یک پله ای جای پائوک در رتبه سوم را گرفتند. جایگاه دهمی آپولون 25 امتیازی با این شکست تغییر نکرد.

 

1580175

دیدگاه‌ها