کد خبر : 1742372 | 18 اسفند 1399 ساعت 19:02 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیام خداحافظی جلالی برای هواداران نساجی

سرمربی سابق نساجی پس از پایان زودهنگام کارش در این تیم، پیامی احساسی را برای هواداران این تیم منتشر کرد.

پیام خداحافظی جلالی برای هواداران نساجی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران برای خروج از بحران مجید جلالی را جانشین وحید فاضلی کرد. جلالی بلافاصله بعد از حضور در نساجی دست به تغییراتی گسترده در این تیم داد. چند بازیکن از جمع قائمشهری ها جدا شدند و نساجی با جذب 6 بازیکن جزو پر کارترین تیم ها در نقل و انتقالات بود.

 

روند نتیجه گیری نساجی اما بعد از حضور مجید جلالی تغییر نکرد و تداوم شکست های متوالی، شرایط این تیم را بیش از پیش نگران کننده کرد. نساجی با سرمربی باتجربه خود از هفته یازدهم تا هفدهم تنها موفق به کسب یک مساوی شده و بقیه بازی های خود را با باخت پشت سر گذاشت.

 

با توجه به این شرایط، باشگاه نساجی امروز طی توافقی دو جانبه با مجید جلالی قطع همکاری کرده و ساکت الهامی را به عنوان جانشین او انتخاب کرد. جلالی ساعاتی پس از پایان کارش در نساجی، پیامی احساسی را برای هواداران این تیم در اینستاگرام منتشر کرد:

 

"طنین صدای محبت آمیز شما بالاترین انگیزه بازگشتم به نساجی بود. هر چند با سخت ترین وضعیت روبرو شدم ولی تیم در حال بهتر شدن و نگاه من کاملا امیدوارانه بود. تصمیم باشگاه برایم قابل احترام است. فقط لطفا بازیکنان جوانی که آمدند را بخاطر بسپارید که معیار مهمی برای قضاوت در آینده هستند. برای مجموعه بزرگ نساجی آرزوی موفقیت دارم. همه شما را برای همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد."

 

نکته جالب توجه در مورد این پست اینستاگرامی، واکنش هواداران نساجی بود. قریب به اتفاق هواداران این تیم با وجود کسب نتایج ضعیف، پیام هایی مثبت را زیر این پست منتشر کرده و از مجید جلالی تشکر کردند.

دیدگاه‌ها