کد خبر : 1742368 | 18 اسفند 1399 ساعت 18:49 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: دیدار برابر پورتو برای ما حکم فینال را دارد

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، از دیدار فردا شب تیمش مقابل پورتو مانند یک مسابقه فینال یاد کرد.

پیرلو: دیدار برابر پورتو برای ما حکم فینال را دارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا بازی های مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و در یکی از مهم ترین مسابقات یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان پورتو خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با پیروزی 2-1 تیم پرتغالی به پایان رسید و شاگردان آندره پیرلو برای صعود به پیروزی 1-0 یا برد با فاصله بیش از دو گل احتیاج خواهند داشت.

 

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پورتو گفت: " ما در این بازی به یک عملکرد کاملاً فنی احتیاج داریم. ما با یک تیم جمع و جور روبرو هستیم. آنها با دو خط دفاعی فشرده بازی می کنند. زمان و فضای کمی برای تفکر وجود خواهد داشت و ما به تکنیک زیادی احتیاج داریم. ما باید در این مسابقه خیلی صبر داشته باشیم."

 

 

1580120

 

 

وضعیت مصدومان تیم: " دی لیخت امروز کنار سایرین گرم کرد اما جدا از بقیه تمرین خود را انجام داد. دیگر بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. 100 درصد آمادگی وجود ندارد اما در عین حال حضور آنها اتفاق خوبی محسوب می‌شود. "

 

در مورد کریستیانو رونالدو: "چنین بازی هایی متعلق به کریستیانو رونالدو است. این روزها برنامه تمرینی ویژه ای را دنبال کرد. او کاملاً آرام است و به دنبال بازی کردن است."

 

 

1580119

 

 

ترس از دچار شدن به موقعیت آلگری و ساری و برکناری احتمالی از هدایت یووه در صورت حذف از لیگ قهرمانان: " اگر می‌خواستیم اینگونه فکر کنم در اینجا نبودم. من می‌دانم که این یک بازی مهم است و روی آن تمرکز کرده ام. باشگاه بسته به نتایج در مورد آینده من تصمیم خواهد گرفت. من روز به روز کار می کنم و از پروژه خود و باشگاه آگاه هستم. این بازی برای ما مثل یک فینال است. ما سعی می‌کنیم در بازی برابر پورتو از اشتباهات دو هفته پیش درس بگیریم. ما می‌دانیم بدون اینکه کیفیت پورتو را دست کم بگیریم می‌توانیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. "

دیدگاه‌ها