کد خبر : 1742258 | 18 اسفند 1399 ساعت 12:31 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

دوباره اوج می گیریم؛

ناراحتی محرز از شکست سیتی برابر یونایتد

شاگردان پپ گواردیولا پس از 21 پیروزی پیاپی و 28 بازی بدون شکست، بالاخره شب گذشته در ورزشگاه اتحاد طعم شکست را چشیدند، آن هم برابر رقیب همشهری.

ناراحتی محرز از شکست سیتی برابر یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 2-0 شب گذشته سیتی برابر منچستریونایتد، ریاض محرز، ستاره سیتیزن ها، راجع به ناامیدی و یاس خود از کسب این نتیجه صحبت کرد.

 

برونو فرناندز و لوک شاو برای شیاطین سرخ گلزنی کردند و به این ترتیب سیتی برای نخستین بار از 21 نوامبر و باخت برای تاتنهام، طعم شکست را چشید. این نتیجه همچنین به رکورد 21 پیروزی پیاپی سیتیزن ها نیز پایان داد.

 

محرز با وجودی که از ابتدا تا انتهای بازی شب گذشته در میدان حاضر بود، نتوانست به چهار پاس گل و هفت گلی که در لیگ برتر تاکنون برای سیتی زده، بیفزاید.

ستاره الجزایری اما از هم تیمی هایش می خواهد که خیلی زود تمرکز خود را از باخت شب گذشته برداشته و روی بازی های آینده متمرکز شوند. او همچنین مطمئن است که سیتیزن ها بلافاصله به روند خوب خود و بردن بازی ها ادامه خواهند داد.

 

1579987

 

محرز در اینستاگرام خود نوشت: "از اینکه به رکورد پیروزی های پیاپی خودمان در این بازی پایان دادیم ناراحت و مایوسم اما ما خیلی سریع دوباره به اوج باز خواهیم گشت. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم."

 

با وجود سه امتیازی که منچسترسیتی از دست داد، اما این تیم همچنان صدرنشین لیگ برتر است و از 28 بازی خود 65 امتیاز به دست آورده است. سیتیزن ها هنوز 11 امتیاز بیشتر از شاگردان اوله گنار سولسشر دارند و این در حالی است که تنها 10 بازی از لیگ برتر باقی مانده است.

دیدگاه‌ها