کد خبر : 1742163 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:23 | 182.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در واندا متروپولیتانو؛

کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)

به نظر می رسد در پایان نیمه اول بین بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمده است.

کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس اتلتیکومادرید برابر رئال مادرید با تساوی 1-1 به اتمام رسید تا رقابت برای فتح لالیگا به هفته های آتی کشیده شود. همانطور که پیش بینی می شد این دیدار بسیار حساس و پرتنش دنبال شد و به نظر می رسد بین نیمه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شده اند.

 

لوکاس واسکز، کوکه و ناچو طرف های اصلی درگیری بودند. لوکاس واسکز در حال رفتن به تونل بوده و در حال بحث و جدال با سوارز و هرموسو بود که در این میان کوکه ضربه ای به این بازیکن وارد کرد. این اتفاق باعث عصبانیت بازیکنان رئال مادرید شده و آنها وارد این معکره شدند تا درگیری بین طرفین شدت بگیرد.

 

در ادامه ناچو برای دفاع از لوکاس واسکز وارد عمل شده و با هم تیمی خود در تیم ملی اسپانیا یعنی کوکه درگیر شد. البته درگیری خیلی خود تمام شد، زیرا بقیه اعضای هر دو تیم و حاضران روی نیمکت همانجا بوده و خیلی زود بازیکنان را از یکدیگر جدا کردند. در ادامه بازیکنان درگیر به سمت رختکن های تیم خود رفتند و البته هرناندز، داور این دربی در این درگیری دخالت نکرد و جریمه ای برای هیچ از یک بازیکنان حاضر در این ماجرا در نظر نگرفت.

 

جالب اینجاست لوییس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا و فعلی اتلتیکومادرید که اصولا در درگیری ها نقش آفرینی می کند، در صحنه جنجالی دربی امروز در تمام لحظات در تلاش برای آرام کردن فضا بود و از بازیکنان دو تیم می خواست زودتر راهی رختکن شوند.

 

1579821

 

1579815

دیدگاه‌ها