کد خبر : 1742156 | 17 اسفند 1399 ساعت 20:48 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم

نصرتی: فرصت‌طلب بودیم، ۴ گل می‌زدیم

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، تیمش را از مدعیان اصلی نیمه فصل دوم لیگ یک می داند.

نصرتی: فرصت‌طلب بودیم، ۴ گل می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از برد دو بر یک تیمش مقابل قشقایی شیراز در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ یک گفت: ما هفته های سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و خیلی تلاش کردیم تا بچه ها را با انگیزه ای بالا راهی این مسابقه کنیم. این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم نیم فصل اول را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم ۹۰ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. ما با تکیه بر انگیزه و شجاعت بازیکنان مان مبارزه می کنیم.

نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم با اختلاف ۴ گل پیروز شویم. ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم هرچند قشقایی هم تیم قابل احترامی بود و با دوندگی های بی امان خود بازی محکمی را به نمایش گذاشتند.
 
سرمربی پارس جم در خصوص اتفاقات روی نیمکت تیمش اظهار داشت: هفته هاست که بازیکنان ما مشکلاتی دارند و تمرکز لازم را ندارند. مشکلات زیادی داریم و همچنان امیدواریم با حل مشکلات بتوانیم به روزهای خوبمان برگردیم و بردهایمان مستمر باشد. 

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به ارقام پایین قراردادها در تیمش گفت: تیم ما یکی از تیم های متوسط رو به پایین لیگ است و ما در هر بازی چند بازیکن زیر ۲۳ سال را به زمین می فرستیم تا انگیزه آنها استفاده کنیم.

نصرتی درباره اعتراضش به عملکرد داور گفت: بردمان باعث نمی شود که از ضعف های داوری گلایه نکنیم. اشتباهات و ضعف هایی که در نیم فصل اول ما را خیلی آزار داد. امروز هم توپی که ۲۰ سانتی متر با خط دروازه فاصله داشت را برای حریف گل اعلام کردند تا دقایق پایانی بازی را با استرس سپری کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم ابراز کرد: امیدوارم مشکلاتمان حل شود و بتوانیم با تمرکز کامل روی مسائل فنی، به دنبال هدف اصلی مان که صعود به لیگ برتر است باشیم. می خواهیم نیم فصل دوم حریف سرسختی باشیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. این مهم عزم جدی در همه بدنه باشگاه می خواهد تا ان‌شاءالله اتفاق خوبی برای نماینده شهر جم بیفتد.

دیدگاه‌ها