کد خبر : 1742134 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:48 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه مشکوک دربی مادرید؛ پنالتی بود؟ (عکس)

یک صحنه مشکوک در اواخر نیمه اول دربی مادرید رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید در ورزشگاه وندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفته اند؛ مسابقه ای که قطعاً نتیجه آن در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی نقشی مهم و اساسی ایفا خواهد کرد.

 

بازی با عملکرد بهتر اتلتیکو مادرید آغاز شد و این تیم در دقیقه 15 توسط لوئیس سوارز به گل اول دست یافت. با این حال رئال مادرید بعد از دریافت گل تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و یکی، دو موقعیت خوب نیز به دست آورد تا اینکه یک صحنه بسیار مشکوک رخ داد.

 

در دقیقه 40 یک صحنه فوق‌العاده مشکوک درون محوطه جریمه اتلتیکومادرید رخ داد. جایی که توپ به دست مدافع این تیم یعنی فیلیپه برخورد کرد اما داور خطای پنالتی تشخیص نداد. با این حال VAR به صحنه ورود کرد اما هرناندز بعد از بازبینی صحنه هم خطایی تشخیص نداد تا بازی ادامه پیدا کند.

 

 

1579771

 

 

با این حال آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا، مدعی شد که این صحنه پنالتی نبوده است. او می گوید: " دست فیلیپه در حالت غیر ارادی قرار داشت و توپ به بازوی او برخورد کرد. او حتی نمی توانست توپ را ببیند. اعلام پنالتی می توانست غیر عادلانه باشد."

دیدگاه‌ها