کد خبر : 1742127 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:38 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرار موفق گلر مس از پوکر (عکس)

دروازه بان تیم مس رفسنجان بعد از اینکه در سه بازی متوالی گل خورد، موفق شد روز گذشته دروازه تیمش را مقابل گهر بسته نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی ‌صوفیانی، دروازه بان سی ساله تیم مس رفسنجان بعد از مصدومیت ناصر سالاری به دروازه بان شماره یک تیمش تبدیل شد. او که بعد از بازی هفته دوم، هشت بازی نیمکت نشین بود در پنج هفته ابتدایی که به ترکیب تیمش بازگشته بود توانست سه‌ بار هم کلین‌ شیت کند.

 

نتایج درخشان مس رفسنجان در هفته های پایانی نیم فصل، رابطه مستقیمی با درخشش نوشی صوفیانی در ترکیب داشت. او بعد از هفته های رویایی که داشت مقابل پرسپولیس در بازی معوقه هفته نهم، گل خورد، گلی که بعد از دو کلین شیت متوالی، اولین گل دریافتی مس و دروازه بانش بود.

 

1579756

 

بعد از این که دروازه صوفیانی مقابل پرسپولیس باز شد، او در سه بازی بعدی هم در ثبت کلین شیت ناموفق بود و مقابل استقلال و ذوب آهن شاهد باز شدن دروازه اش بودیم. در چهارمین بازی بعد از تقابل با پرسپولیس، سرانجام نوشی صوفیانی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد.

 

او روز گذشته در بازی خانگی مقابل گل گهر سیرجان موفق شد دروازه مس را بسته نگه داشته و نوار ناکامی های خود در کلین شیت را در آستانه رسیدن به عدد چهار پاره کرد. گل مسی ها با کلین شیت در این دیدار، تعداد بازی های بدون دریافت گل خود در لیگ بیستم را به عدد چهار رساند.

دیدگاه‌ها