کد خبر : 1742120 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:23 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 0 - 1 فولام؛ تیم کلوپ نه نمی گوید!

لیورپول باز هم در آنفلید مغلوب شده و این بار مقابل فولام شکست خورد.

لیورپول 0 - 1 فولام؛ تیم کلوپ نه نمی گوید!

به گزارش "ورزش سه"، حال و روز لیورپول در لیگ برتر و خصوصا در بازی های خانگی اصلا مساعد نیست و شکست برای این تیم تبدیل به یک عادت شده است. لیورپول امروز نیز در استادیوم آنفیلد با یک گل برابر فولام مغلوب شد.

 

فولام بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی ارسال لوکمن فرصت داشت به گل اول هم دست پیدا کند، اما ضربه والی و تماشایی ویلیامز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد ژردان شقیری با پاس عمقی خود محمد صلاح را در سمت راست محوطه جریمه فولام صاحب فرصت گلزنی کرد، اما خروج خوب آلفونسه آرئولا مانع گلزنی مهاجم مصری شد.

 

در دقیقه 19 این بار محمد صلاح روی پاس فیلیپس در گوشه محوطه می توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه فولام به بیرون رفت.

 

در اواسط نیمه اول لیورپول صاحب یک ضربه ایستگاهی در منطقه ای مناسب شد، اما ضربه فنی ژردان شقیری از روی دروازه و با حداقل اختلاف ممکن راهی بیرون میدان شد.

 

1579736

 

1579734

 

اما در دقیقه 45 فولام به گل رسید. روی ارسال یک کرنر و کنترل ضعیف محمد صلاح، ماریو لمینا در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق گل اول را به ثمر رساند تا فولام با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

لیورپول در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی پاس به بیرون شقیری تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه والی دیگو ژوتا با عکس العمل فوق العاده آرئولا همراه شد.

 

در دقیقه 58 ویلیامز در سمت راست و پشت محوطه صاحب فرصت شده و فرصت داشت گل تساوی لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه فنی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 70 نبی کیتا با ارسالی تماشایی سادیو مانه را صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی کرد، اما ضربه ستاره سنگالی به دیرک دروازه برخورد کرده و این فرصت هم از دست رفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس به بیرون ویلیامز بود که این بار شقیری فرصت داشت گل اول لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه او نیز دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 88 الساندر میتروویچ از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای باز کردن دروازه لیورپول امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار آلیسون بکر قرار گرفت. تلاش لیورپول نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت لیورپول با یک گل مقابل فولام شکست خورد.

دیدگاه‌ها