کد خبر : 1742117 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:22 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

از بارسا تا اتلتیکو؛لوئیس سوارز کابوس رئالی ها(عکس)

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید، گل اول این تیم برابر رئال را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر اتفاقی غیرمنتظره رخ داد و باشگاه بارسلونا لوئیس سوارز را در لیست فروش خود قرار داد؛ ستاره اروگوئه ای با وجود فرم نه چندان خوب بارسا طی چند فصل اخیر، همواره عملکرد کم نوسانی را از خود ارائه داده بود و همین موضوع جدایی اش از این تیم را عجیب تر به نظر می رساند.

 

با این حال هر طور که بود سوارز در تابستان از بارسلونا جدا شد و به اتلتیکومادرید پیوست. این مهاجم گلزن خیلی زود قابلیت‌های خود را در تیم دیه گو سیمئونه نیز به نمایش گذاشت و در فصل جاری بهترین گلزن روخی بلانکو بوده است تا نشان دهد همچنان در 34 سالگی از فرم فوق العاده ای برخوردار است.

 

اتلتیکو امروز در دربی حساس مادرید به مصاف رئال رفته که گل اول این تیم توسط لوئیس سوارز به ثمر رسیده است.در دقیقه 15 اشتباه ناچو باعث شد مارکوس یورنته در یک فضای فوق‌العاده قرار گیرد. هافبک اسپانیایی با یک پاس عالی لوئیس سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم فرصت طلب نیز با یک ضربه بیرون پای ماهرانه نتیجه را 1-0 کرد.

 

گفتنی است سوارز همواره در تقابل های با رئال مادرید عملکرد خوبی داشته و امروز موفق شد دوازدهمین گل خود را در جدال های رو در رو با این تیم به ثمر رساند.

 

 

1579743

 

1579741

 

1579742

دیدگاه‌ها