کد خبر : 1742104 | 17 اسفند 1399 ساعت 18:26 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو و افشای دلیل نیمکت نشینی رونالدو

آندره آ پیرلو مدعی شد در مورد نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو با خود او هماهنگ کرده است.

پیرلو و افشای دلیل نیمکت نشینی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب یوونتوس در دیداری تماشایی موفق شد در تورین با نتیجه 1-3 لاتزیو را مغلوب کرده و امیدهای خود برای فتح اسکودتو را حفظ کند. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در این دیدار در اواخر مسابقه وارد میدان شد و آندره آ پیرلو فاش کرد بازی های متوالی دلیل نیمکت نشینی این گلزن 36 ساله بوده است.

 

1579717

 

آندره آ پیرلو گفت: "کریستیانو رونالدو اخیرا در هشت یا نه بازی متوالی در ترکیب یوونتوس قرار گرفته بود و من در طول هفته و بعد از مشورت با خود رونالدو با او در مورد قرار نگرفتن در ترکیب در دیدار مقابل لاتزیو به توافق رسیده بودیم. پس در واقع این تصمیم این از قبل برنامه ریزی شده بود.

 

حضور رونالدو در ترکیب شرایط را بهتر می کند، اما باقی بازیکنان حاضر در زمین نیز وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند. رونالدو در این فصل 20 بار برای یوونتوس موفق به گلزنی شده و طبیعی است که دیگر بازیکنان در غیاب او بتوانند دروازه تیم های رقیب را باز کنند. وقتی توپ را به رونالدو بسپارید معمولا او قادر به انجام یک کار مفید است و اصولا با حضور او در ترکیب، شما بازی را با یک گل برتری نسبت به حریف شروع می کنید. اما در مورد این استراحت در طول هفته توافق شده بود، زیرا رونالدو بازی های متوالی زیادی انجام داده بود و نیاز به استراحت داشت."

دیدگاه‌ها