کد خبر : 1742095 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:46 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه 1 رایکا بابل 1

لیگ یک / تقابل همسایه‌های جدولی برنده نداشت

در حالی‌که رایکایی‌ها در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه بودند، مهاجم فرصت‌طلب خوشه‌طلایی این شانس را از شاگردان دست‌نشان گرفت تا با تقسیم امتیازات دوئل دو تیم میانه جدولی به پایان برسد.

 لیگ یک / تقابل همسایه‌های جدولی برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه" با توجه به دیدارهای رو در روی تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ برتر، بهترین فرصت برای میانه‌جدولی‌ها بود تا خود را برای رساندن به کورس صعود نزدیک‌تر کنند؛ تقابل خوشه طلایی ساوه و رایکا بابل که با 21 امتیاز در میانه‌های جدولی همسایه بودند، در ورزشگاه کارگران تهران بهترین فرصت برای هر کدام از تیم‌ها بود تا فاصله خود را با بالای جدول کاهش دهند. اتفاقی که خیلی زود برای شاگردان دست‌نشان رخ داد و صیاد کوکبی توانست با گلزنی خود، بابلی‌ها را در آستانه سه امتیاز شیرین خارج از خانه قرار دهد.

 

در ادامه بازی پر تنش و برخورد دنبال شد و البته رایکایی‌ها در تلاش بودند تا با آرام کردن جو بازی، وقت را به سود خود به پایان ببرند؛ اما شاگردان بیاتلو روی فرصت‌طلبی فرشید پاداش توانستند به گل تساوی برسند و در لحظات پایانی برد رایکا با تساوی عوض شد تا جدال دو تیم میانی جدولی با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازات به پایان برسد و نیم‌فصل اول را رایکا و خوشه‌طلایی با 22 امتیاز در جایگاه نهم و دهم جدول به پایان ببرند.

 

این نوزدهمین امتیاز خوشه‌طلایی از زمان روی کار آمدن وحید بیاتلو بود که در 10 بازی به دست آمد و توانست این تیم را از قعر جدول نجات داده و به میانه‌های جدول رده‌بندی برساند؛ این دو تیم در فاصله‌ای 9 امتیازی از صدر جدول قرار دارند و بدون‌شک در نیم‎فصل دوم در تلاش خواهند بود تا با کاهش فاصله با صدر، خود را به سهمیه لیگ برتر نزدیک‌تر کنند.

دیدگاه‌ها