کد خبر : 1742094 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:44 | 227.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهریار قرمزپوش شد؛

رونمایی از مغانلو با پیراهن پرسپولیس(عکس)

باشگاه پرسپولیس با مهاجم سانتا کلارا پرتغال قرارداد بست.

رونمایی از مغانلو با پیراهن پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو پس از فصل درخشانی که با زدن ۱۳ گل در پیکان پشت سر گذاشت، در نقل و انتقالات تابستانی لژیونر شد و به سانتا کلارا پرتغال رفت، اما پس از نیم‌فصل حضور در لیگ برتر این کشور و پیشنهاد جدی پرسپولیس، تصمیم گرفت به ایران بگردد و با سرخ‌پوشان قرارداد امضاء کند.

 

این مهاجم بلند قامت که دو سال به‌عنوان بازیکن سرباز در ملوان انزلی حضور داشته و سه سال در پیکان بازی کرده، در لیگ نوزدهم بهترین عملکردش را ارائه داد و در رده دوم جدول برترین گلزنان قرار گرفت تا با این عملکرد و پایان قراردادش با خودروسازان به پرتغال برود و بازیکن سانتا کلارا شود.

 

 

1579713

 

 

مغانلو در نیم‌فصل حضور در سانتا کلارا ۱۱ بازی در لیگ برتر انجام داد و در دو مسابقه جام حذفی پرتغال به میدان رفت که طی این مدت توانست یک گل به ثمر رساند و روی یک گل موثر باشد. البته او فرصت زیادی برای خودنمایی و قرار گرفتن در ترکیب این تیم به دست نیاورد و نتوانست مثل فوتبال ایران در پرتغال جایگاه مدنظرش را کسب کند.

 

این مهاجم ۲۶ ساله پس از اینکه با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد، با رضایت سانتا کلارا مبنی بر حضور قرضی‌اش در جمع سرخ‌پوشان به تهران بازگشت و دقایقی قبل رسما به پرسپولیس پیوست.

 

1579708

 

مغانلو پس از مهدی ترابی دومین خرید بزرگ پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی است که می‌تواند خط حمله این تیم را تقویت و مشکل گلزنی سرخ‌پوشان را برطرف کند.

دیدگاه‌ها