کد خبر : 1742088 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:46 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 0 خیبر خرم آباد 0

لیگ یک/ ویسی با تساوی به استقبال نیم‌فصل رفت

خیبری‌ها در تقابل خارج از خانه در مقابل تیم انتهای جدولی نود ارومیه نتوانستند جشن پیروزی پیروزی بگیرند و هشتمین هفته بدون برد را پشت سر گذاشتند.

 لیگ یک/ ویسی با تساوی به استقبال نیم‌فصل رفت

به گزارش "ورزش سه" عبدالله ویسی که در تکاپو برای خرید چند بازیکن جدید و تقویت خیبر برای نیم‌فصل دوم است، امروز در شرایطی مقابل نود ارومیه تیمش به نتیجه تساوی بدون گل رسید که خیبری‌ها از اواسط نیمه اول 10 نفره کار را دنبال می‌کردند و جواد نصیر با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد؛ اخراجی که باعث شد تا کار شاگردان ویسی برای رسیدن به گل برتری دشوار شود و در نهایت آن‌ها با سوغاتی یک امتیازی از ارومیه به خرم‌آباد بازگردند.

 

این تساوی باعث شد تا خیبر در پایان نیم‎فصل اول با 18 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار گیرد و باید دید با اعمال تغییرات مدنظر ویسی، چه نتایجی این تیم در نیم‎فصل دوم کسب خواهد کرد؛ آن‌ها در اولین گام در نیم‌فصل دوم هفته آینده باید در خانه پذیرای چوکا تالش باشند. نکته دیگر این با تساوی امروز، خیبر برای هشتمین دیدار متوالی ناکام در کسب پیروزی بود که یک آمار منفی در کارنامه شاگردان ویسی به شمار می‌رود.

 

نود ارومیه هم با این تساوی در انتهای جدول لیگ یک ماند و باید دید با توجه به رفع مشکل محرومیت نقل و انتقالاتی، مسئولان این باشگاه برای فرار از منطقه سقوط در بازار زمستانی چه فعالیتی را خواهند داشت؛ این تیم در هفته اول نیم‌فصل دوم باید در خانه پذیرای هوادار تهران، تیم مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها