کد خبر : 1742067 | 17 اسفند 1399 ساعت 17:48 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام عجیب پوچتینو قبل از بازی حساس برابر بارسا

بازیکنان پی اس جی یک روز قبل از دیدار برابر بارسا به اردو می روند.

اقدام عجیب پوچتینو قبل از بازی حساس برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو پس از پیروزی 3-0 شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن برابر برست در مرحله یک هشتم نهایی نهایی جام حذفی فرانسه، اعتراف کرد که قصد دارد بابت نگرانی بابت از بین رفتن تمرکز تیمش برای مصاف چهارشنبه شب برابر بارسلونا، بازیکنان خود را یک روز قبل از بازی در هتل نگه دارد. این خبری بود که دو رسانه فرانسوی از جمله نشریه اکیپ روز گذشته اعلام کردند.

 

 

1572948

 

 

در نشست خبری پس از بازی، یکی از خبرنگاران پیش از آنکه پوچتینو خودش این موضوع را اعلام کند، از سرمربی آرژانتینی پرسید که آیا قصد دارید تیم را در هتل تیم نگه دارید؟ و پوچتینو پاسخ داد:« شاید بله، شاید هم نه.»

 

پس از این جواب پوچتینو، تمام خبرنگاران حاضر در اتاق نشست خبری خندیدند که تعجب پوچتینو را به همراه داشت و او با خنده ادامه داد:« چرا می‌خندید؟ خودتان از قبل می‌دانستید؟ پس چرا از من می‌پرسید؟»

 

 

1576976

 

 

پوچتینو سپس با لحنی جدی‌تر گفت:« راستش من از این کار خوشم نمی‌آید اما گاهی اوقات لازم است، چون باید تمرکز تیم را حفظ کرد. ما این اواخر مشکلات فراوانی داشتیم و الان فرصت خوبی پیش روی‌مان قرار گرفته است. با این حال من قصد ندارم بگویم که این کار می‌تواند کلید موفقیت تیم ما باشد. یکسری تصمیمات مقتضی شرایط تیم گرفته می‌شوند. ما همیشه جلسات‌مان را روز بازی برگزار می‌کنیم و در همان روز هم با یکدیگر به استادیوم می‌رویم اما گاهی اوقات لازم است که این کارها را زودتر انجام دهیم و زمان بیشتری را در کنار هم سپری کنیم.»

 

لازم به ذکر است که پی اس جی بازی رفت را در نوکمپ 1-4 برده و به رعم بسیاری از حالا تیم صعود کننده است ولی گویا پوچتینو قصد ریسک کردن ندارد.

دیدگاه‌ها