کد خبر : 1741899 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:59 | 75.9K بازدید | 1 دیدگاه

اولین پرش غلامپور روی کول فرهاد (عکس)

با بازگشت بهزاد غلامپور به استقلال، از خوشحالی های خاص او بعد از گلزنی نیز رونمایی شد.

اولین پرش غلامپور روی کول فرهاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از تغییر کادرفنی خود، در نخستین بازی باید به مصاف فولاد می رفت. دیداری که نتیجه آن مشخص می کرد کدامیک از این دو تیم باید در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.


نکونام که پیش از این مقابل شفر، استراماچونی و فکری شکست نخورده بود و حتی در بازی برگشت فصل قبل نیز تیم مجیدی را مغلوب کرده بود، با روحیه بالایی پای به این دیدار گذاشت ولی استقلال به لطف تک گل ارسلان مطهری که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، بازی بزرگ هفته را برنده شد.


پس از تغییرات در کادرفنی استقلال، مجیدی جای فکری را گرفت و کادرفنی او نیز جایگزین دستیاران مربی سابق آبی پوشان شد. بهزاد غلامپور که به عنوان مربی گلرها همچون سال گذشته در کادر مجیدی حضور دارد، پس از گلزنی ارسلان سر از پا نمی شناخت.

 


غلامپور که بابت شادی های بعد از گلش مشهور است، پس از باز شدن دروازه فولاد به روی کول فرهاد مجیدی پرید و این گل را با او جشن گرفت ولی سرمربی آبی پوشان بی تفاوت و بدون آن واکنش های همیشگی اش، دست در جیب کنار زمین ایستاده بود.


غلامپور که سالها سابقه پریدن روی کول علی دایی را در تیم های مختلف دارد، سال گذشته نیز شادی های او با استراماچونی سوژه عکاسان شده بود و حالا و پس از بازگشت او و مجیدی به روی نیمکت آبی پوشان، شادی های خاص مربی گلرهای استقلال ادامه دار خواهد بود.

دیدگاه‌ها