کد خبر : 1741896 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:50 | 47.5K بازدید | 2 دیدگاه

بحث جدایی محمد صلاح از لیورپول جدی شد

یورو اسپورت مدعی شده محمد صلاح از مدیر برنامه خود درخواست کرده که پیشنهاداتش را مورد بررسی قرار دهد.

بحث جدایی محمد صلاح از لیورپول جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در واکنش به تعویض در نیمه دوم بازی برابر چلسی عکس العملی به شدت عصبانی از خود نشان داد و در حین بیرون رفتن از زمین بازی سر خود را به نشانه خشم و تاسف تکان می داد.

عصبانیت و نارضایتی صلاح حتی وقتی روی سکوهای آنفیلد نشسته بود مشخص بود و کارشناسان نیز از این تصمیم یورگن کلوپ شگفت زده شدند. این اما پایان کار نبود و چند دقیقه بعد از تعویض ستاره مصری توسط یورگن کلوپ، مدیر برنامه‌های او توئیتی جنجالی را به اشتراک گذاشت. جایی که او یک نقطه را توئیت کرد که شاید بتوان مفهوم آن را پایان کار صلاح در آنفیلد تلقی کرد.

 

از طرف دیگر ادامه دار بودن نتایج ضعیف لیورپول طی هفته های اخیر باعث شده این تیم حتی از منطقه کسب سهمیه نیز فاصله بگیرد؛ موضوعی که در صورت رخ دادن ممکن است به کوچ ستاره های این تیم در تابستان بینجامد که شاید یکی از آنها محمد صلاح مصری باشد.

 

 

1578780

 

 

در همین ارتباط یورو اسپورت در گزارشی مدعی شد که محمد صلاح اکنون بیش از هر زمان دیگری به جدایی از لیورپول فکر می کند و از مدیر برنامه های خود درخواست کرده که پیشنهاداتش را مورد بررسی قرار دهند.


این در حالی است که پیش از این شایعاتی در رابطه با علاقه رئال مادرید و بارسلونا به جذب ستاره مصری مطرح شده بود و حالا باید دید که جدایی او از جمع قرمزها تا چه میزان جدی است.

دیدگاه‌ها