کد خبر : 1741895 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:43 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری: درباره مسائل درون خانوادگی حرف نمیزنم

مهاجم استقلال می گوید از زحمات کادرفنی قبلی تشکر می کند و امیدوار است استقلال این روند را حفظ کند.

مطهری: درباره مسائل درون خانوادگی حرف نمیزنم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد در حساس ترین دیدار هفته با یک گل از سد فولاد عبور کند. در این دیدار آبی پوشان به لطف تک گل ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی این دیدار مهم را پیروز از زمین خارج شدند. 


ارسلان مطهری مهاجم آبی پوشان و زننده تک گل این بازی در پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران درخصوص پیروزی در این دیدار گفت: زحمت بچه ها و لطف خدا بود و بابت این پیروزی خدا را شکر می کنیم.


مهاجم آبی پوشان درخصوص اینکه آیا قرار است او پنالتی زن اول استقلال باشد، گفت: این براساس تصمیم کادرفنی است. هر چیزی که آنها بگویند انجام می دهیم.


مطهری درباره تغییرات کادرفنی گفت: جا دارد که از کادرفنی قبلی و آقای فکری تشکر کنم. به امید خدا بتوانیم این روند را حفظ کنیم.


مهاجم استقلال درباره اینکه داور خطای هند را پنالتی گرفت یا برخورد مدافع فولاد با او موجب اعلام خطا شده است، گفت: من هنوز صحنه را ندیده ام ولی هم خطای پنالتی روی من بود و هم اینکه توپ به دست مدافع فولاد برخورد کرد.


وی درباره اینکه آیا با بازی در پست وینگر مشکل دارد و اینکه گفته می شد او از بازی در این پست سرباز زده است، گفت: این مسائل درون خانوادگی است و من نمی توانم در موردش صحبت کنم.

دیدگاه‌ها