کد خبر : 1741894 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:42 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهم این بود که ببریم و به کورس برگردیم؛

رضاوند: حاشیه نداشته باشیم، موفق می شویم

هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید با آمدن فرهاد مجیدی قطعا شرایط این تیم بهتر خواهد شد.

رضاوند: حاشیه نداشته باشیم، موفق می شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی مقابل خبرنگاران ایستاد و در مورد بازی حرف هایش را آغاز کرد: مهم این بود که برنده بازی شویم. مدتی بود پیروز نشده بودیم. خداراشکر در این مسابقه به برتری رسیدیم و به کورس قهرمانی بازگشتیم. 


از رضاوند در مورد انگیزه بازیکنان استقلال برای پیروزی در این مسابقه پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: ما با آقا فرهاد هم کار کرده بودیم، من از کادر قبلی هم تشکر می‌کنم، زحمات زیادی کشیدند ولی همه جای دنیا به این صورت است که وقتی مربی عوض می‌شود انگیزه‌ها بالا می‌رود. 


هافبک استقلال در واکنش به این سوال که آیا با آمدن فرهاد مجیدی شرایط بهتر خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: قطعاً همینطور خواهد بود. امیدواریم با هم سال خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم پارسال نیز سال خوبی با هم داشتیم و امیدوارم سال بعد نیز روند خوبی داشته باشیم. امیدوارم در سال آینده بتوانیم اتفاق بهتری رقم بزنیم.


وی درباره اظهارات مجیدی در کنفرانس، که ترکیب کنونی استقلال بهترین تیم آسیاست و اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمانی کسب کند بیان کرد: امیدوارم حواشی از تیم دور باشد چون وقتی حواشی دور بماند ما موفق خواهیم شد. پارسال نیز همین موقع‌ها بود که دوباره مربی عوض شد و همین حاشیه‌ها تیم را اذیت کرد. اما امیدوارم با آمدن آقای مجیدی و کارد فنی‌اش بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

دیدگاه‌ها