کد خبر : 1741839 | 16 اسفند 1399 ساعت 18:52 | 72K بازدید | 1 دیدگاه

رفتار حرفه‌ای و انسان‌دوستانه سرمربی جوان شهر خودرو؛

استارت مهدی رحمتی برای نجات جان بازیکنش (عکس)

سرمربی عنابی‌پوشان مشهدی در شرایطی که بازیکن تیمش دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود، به سرعت وارد زمین شد و جان او را نجات داد.

استارت مهدی رحمتی برای نجات جان بازیکنش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در اواسط نیمه دوم تقابل شهر خودرو و پیکان، درگیری بر سر توپ روی آسمان باعث شد تا علی نعمتی مدافع جوان و مشهدی شهر خودرو از ناحیه گیج‌گاه دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شود و بی‌هوش روی چمن ورزشگاه امام رضا(ع) بیفتد؛ اتفاقی که باعث شد تا کادر پزشکی به سرعت بالای سر او بیایند، اما بلافاصله پس از رخ دادن این صحنه، مهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو هم با استارت سرعتی خود را به میانه زمین و بالای سر بازیکن تیمش رساند.

 

 

رحمتی پس از این اتفاق برای آن‌که دهان بازیکن تیمش بسته نشود و اتفاق ناگواری رخ ندهد، انگشت خود را وارد دهان نعمتی کرد تا او دچار خفگی نشود؛ رفتاری حرفه‌ای و در اوج انسانیت از سرمربی جوان شهر خودرو که پیش از این در تقابل استقلال و ذوب‌آهن هم توانسته بود رضا حبیب زاده بازیکن ذوبی‌ها را از خطر مرگ حتمی نجات دهد.

 

او پس از پایان بازی هم با عذرخواهی از خبرنگاران، به سرعت ورزشگاه را ترک کرد و به همراه محمد نوازی و رضا ناصحی دستیاران خود به بیمارستان امدادی مشهد رفت تا پیگیر احوال بازیکن خود باشد؛ آخرین خبرها از حاکی از رفع خطر و به هوش آمدن مدافع جوان و خوش‌اخلاق شهر خودرو و سلامتی کامل اوست.

 

 

 

 

 

 

1579278

دیدگاه‌ها