کد خبر : 1741707 | 16 اسفند 1399 ساعت 13:00 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

در لیگ چهاردهم و با هدایت اسکوچیچ؛

آخرین برد فولاد در آزادی؛ نکو بازیکن بود!

شکستن طلسم 6 ساله نبردن در ورزشگاه آزادی بدون‌تردید می‌تواند دستاورد بزرگی برای نکونام و شاگردانش در بازی امروز باشد؛ اگر آن‌ها مقابل استقلال متحول‌شده بتوانند با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه" در سه رویارویی پایانی استقلال و فولاد سهم اهوازی‌ها دو پیروزی بوده و آن‌ها توانسته‌اند مقابل حریف آبی‌پوش خود کارنامه‌ای درخشان را به جای بگذارد، دو پیروزی که در ورزشگاه خانگی فولاد و در فولاد آره‌نا به دست آمد؛ اما جدال امروز دو تیم استقلال و فولاد قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود، جایی که فولادی‌ها خاطرات چندان خوبی ندارند و سال‌هاست در آرزوی برپایی جشن پیروزی در تهران هستند.

 

در آخرین مصاف دو تیم در ورزشگاه آزادی که فصل گذشته برگزار شد، شاگردان استراماچونی در یک‌قدمی پیروزی بودند اما گل دقیقه 95 فولادی‌ها را با سوغاتی یک امتیازی به اهواز فرستاد؛ جالب آن‌که با نگاهی به آمار، آخرین برد فولاد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در لیگ چهاردهم و 28 شهریور 93 با گلزنی سروش رفیعی به دست آمده که بیش از 6 سال از آن می‌گذرد و در آن مقطع جواد نکونام، سرمربی فعلی فولادی‌ها نیز در قامت بازیکن تیم اوساسونا فعالیت داشت!

 

1579092

 

در مجموع دیدارهای تاریخ استقلال و فولاد که در ورزشگاه آزادی برگزار شده، 11 برد سهم آبی‌ها، 5 برد برای فولاد و 6 تساوی نیز در میان دو تیم انجام شده که سه تساوی آن در سه دیدار اخیر دو تیم در ورزشگاه آزادی به ثبت رسیده است! باید دید در نهایت جدال امروز، استقلالی‌ها می‌توانند انتقام شکست دور رفت را بگیرند و به روند خوب خانگی خود مقابل فولاد ادامه دهند یا شاگردان نکونام طلسم‌شکنی خواهند کرد و به 7 سال نبردن استقلال در آزادی پایان می‌دهند.

 

1579091

 

1579090

 

1579089

دیدگاه‌ها