کد خبر : 1741697 | 16 اسفند 1399 ساعت 12:47 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره سابق بارسلونا باز هم بلای جان رئال می شود؟

لوییس سوارز همیشه در مقابل رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته است.

ستاره سابق بارسلونا باز هم بلای جان رئال می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز در سالهای حضور در بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان این باشگاه بوده و بارها در جریان بازی های بزرگ و حساس به داد تیمش رسید. این مهاجم اوروگوئه ای در همان بدو انتقال به بارسلونا چهار ماه محروم بود و اولین بازی خود هنگام بازگشت را مقابل رئال مادرید انجام داد، اما بارسا در آن دیدار 1-3 مغلوب شد.

 

1579078

 

لوییس سوارز در مجموع دوران حضور در بارسلونا و اتلتیکومادرید 17 بار برابر رئال بازی کرده و در این مدت 11 بار موفق به گلزنی شده و پنج پاس گل نیز ارسال کرده است. این مهاجم 34 ساله در مجموع برابر کهکشانی ها هفت بار پیروز و شش بار مغلوب شده و چهار تساوی نیز کسب کرده است. جالب اینجاست لوییس سوارز در این مدت برابر رئال مادرید 10 کارت زرد نیز گرفته است.

 

البته اوج درخشش لوییس سوارز برابر رئال مادرید به سال 2018 و ال کلاسیکوی رفت در نوکمپ باز می گردد. این بازیکن در شبی که لیونل مسی در ترکیب ثابت قرار نداشت، سه بار دروازه لوس بلاکوس را باز کرده و برابر این تیم هت تریک کرد. این شکست سنگین نجر به اخراج خولن لوپتگی و جدایی سرمربی فعلی سویا از رئال مادرید شد. حالا اتلتیکومادرید برای افزایش فاصله با رئال در صدر جدول به پیروزی در بازی فردا عصر نیاز داشته و امید این تیم به ساق های لوییس سوارز است. اتلتیکومادرید در صورت پیروزی در این دیدار، علیرغم یک بازی کمتر فاصله اش را با رئال به هشت امتیاز افزایش می دهد.

 

1579077

دیدگاه‌ها