کد خبر : 1741683 | 16 اسفند 1399 ساعت 11:35 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی شکست ناپذیر در خانه مقابل پرسپولیس

سیروس پورموسوی تاکنون در دیدارهای خانگی که مقابل پرسپولیس داشته است، تن به شکست نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز برگزار می شود که تیم صدرنشین پرسپولیس در استادیوم تختی آبادان مهمان صنعت نفت خواهد بود.


صنعت نفت در 5 دیدار گذشته خود متحمل سه شکست شده و در دو بازی نیز به نتیجه تساوی رضایت داده است و همین نتایج ناامید کننده باعث شد تا آنها از رتبه های بالای جدول فاصله گرفته و به رده هفتم سقوط کنند.


صنعت نفت امروز با سیروس پورموسوی مقابل صدرنشین لیگ قرار می گیرد و امیدوار است از فرصت میزبانی نهایت بهره را ببرد که یکی از نکات امیدوارکننده برای برزیلی های فوتبال ایران، شکست ناپذیری سرمربی صنعت نفت مقابل سرخپوشان در بازی های خانگی است.

 

1579065


هر چند سیروس پورموسوی در مقابل پرسپولیس بردی نداشته است اما او در دیدارهای خانگی مقابل سرخپوشان پایتخت نیز شکست نخورده و حداقل این تیم را متوقف کرده است. 


تاکنون سیروس پورموسوی 6 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته که در این بازی ها 4 بار متحمل شکست شده و دو بار نیز دیدار تیم های او با سرخپوشان با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. اما نکته مهم این است که هر چهار شکست سیدسیروس در استادیوم آزادی و در بازی های خارج از خانه رقم خورده است.


هر دو باری که تیم های پورموسوی موفق به متوقف کردن پرسپولیس شدند، در بازی های خانگی بود. امروز باید دید پورموسوی میتواند به شکست ناپذیری تیم هایش در خانه مقابل پرسپولیس ادامه دهد و حتی اولین پیروزی اش را بدست آورد یا خیر. از نکات جالب توجه دیگر این که ۵ بازی او مقابل پرسپولیس با سرمربیگری برانکو بوده و این فصل اولین بازی خود مقابل پرسپولیس را بدون حضور برانکو انجام داد.

دیدگاه‌ها