کد خبر : 1741676 | 16 اسفند 1399 ساعت 11:08 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

دربی استقلالی های قطر برای سهمیه و بقا

دو تیم الدحیل و الخریطیات امروز با دو هدف متفاوت برابر هم قرار می گیرند که تقابل کریمی و منتظری از نکات جالب این دیدار است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هجدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز می شود که در این مسابقه تیم فوتبال الخریطیات در استادیوم استاد عبدالله بن خلیفه به مصاف الدحیل می رود که دو تیم از انگیزه های کاملا متفاوت برای این دیدار برخوردارند.


الخریطیات که پژمان منتظری مدافع ایرانی را در ترکیب خود دارد، در 17 دیدار گذشته خود تنها موفق به کسب 9 امتیاز شده و در قعر جدول رده بندی حضور دارد. این تیم اصلی ترین گزینه سقوط به دسته پایین تر است و آنها امروز یکی از آخرین شانس های خود برای بقا در لیگ ستارگان را امتحان می کنند.


در سوی مقابل الدحیل که علی کریمی را در اختیار دارد، در صورت پیروزی تقریبا رتبه دوم خود در جدول رده بندی را قطعی خواهد کرد و کسب دومین سهمیه قطر در لیگ قهرمانان آسیا به نام این تیم نوشته خواهد شد.


پژمان منتظری پیش از برگزاری این دیدار و در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: الدحیل تیمی قدرتمند با بازیکنان سطح بالایی است. ما باید تلاش خود را در این بازی دو برابر کنیم و تمرکز داشته باشیم. بازی با الدحیل سخت است و می‌دانیم به دنبال پیروزی هستند. 

 

1579057


او در پایان گفت: از سویی الخریطیات می‌خواهد امیدهایش را برای ماندن در لیگ ستارگان احیا کند. قدرتمندانه آماده این بازی شدیم و باید در دیدارهای باقی‌مانده مبارزه کنیم. در بازی‌های گذشته پیروز نشدیم و خوش‌شانس نبودیم. باید این روند را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها