کد خبر : 1741573 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:25 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

گام بلند شهرداری بم برای قهرمانی

تیم فوتبال شهرداری بم در بازی بزرگ هفته موفق شد با یک گل از سد میزبان خود شهرداری سیرجان عبور کند.

گام بلند شهرداری بم برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم از دور نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز با برگزاری دو بازی برگزار شد که در حساس ترین و مهم ترین دیدار هفته تیم های رده اول و دوم جدول به مصاف هم که این بازی با برتری بمی ها به پایان رسید.


در این دیدار که در سیرجان برگزار شد، شهرداری بم با تک گل منا حمودی از سد میزبان خود شهرداری گذشت. بمی ها که مدافع عنوان قهرمانی هستند، فصل را بد شروع کردند و حتی تا هفته های پایانی مرحله گروهی صعودشان به دور نهایی قطعی نشده بود ولی حالا به دنبال تکرار قهرمانی های خود در سالهای گذشته هستند. دیدار رفت دو تیم در بم با تساوی یک – یک به پایان رسیده بود.


در دیگر مرحله نهایی، سپاهان در استادیوم ملک نیا کردستان و در حالیکه با 2 گل از وچان عقب افتاده بود، به بازی برگشت و به لطف گل های ستاره هایش شقایق روزبهان و هاجر دباغی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و این دیدار با تساوی دو – دو به پایان رسید. سمیه خرمی و زهرا قنبری گل های کردستانی ها را به ثمر رساندند.

 

1578887


مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان میان این 4 تیم برگزار می شود و در پایان شش بازی رفت و برگشت، تیم برتر عنوان قهرمانی را از آن خود می کند. هم اکنون شهرداری بم با 8 امتیاز صدرنشین است و فاصله کمی تا قهرمانی دارد. شهرداری سیرجان که می توانست با برتری در بازی امروز قهرمانی خود را تا حدود بسیار زیادی مسجل کند، حالا با 7 امتیاز در رده دوم حضور دارد و باید منتظر لغزش سیرجانی ها بماند.


سپاهان نیز با 4 امتیاز در رده سوم جای دارد و شانس کمی برای تصاحب عنوان قهرمانی دارد. وچان کردستان نیز با 2 تساوی و 2 شکست و کسب دو امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و عملا شانسی برای کسب قهرمانی ندارد.

دیدگاه‌ها