کد خبر : 1741495 | 15 اسفند 1399 ساعت 11:56 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

امین‌زاده: جای خالی سیامند هیچ‌وقت پر نمی‌شود

قهرمان دسته فوق سنگین مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور گفت: از رکوردی که به ثبت رساندم، هم راضی هستم و هم ناراضی.

امین‌زاده: جای خالی سیامند هیچ‌وقت پر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" احمد امین‌زاده قهرمان دسته فوق سنگین مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره سطح کیفی بیست و هفتمین دوره این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات واقعاً در سطح خوبی برگزار شد.

 

متاسفانه در فاصله دو هفته تا آغاز مسابقات به دلیل تعطیلی دو هفته‌ای در خوزستان که به خاطر شیوع کرونا و وضعیت قرمز در استان بود، تمرین خوبی نداشتیم. با این وجود خوشحالم که توانستم تا حد بسیار زیادی جواب زحمات مربیان را برا قرار گرفتن در رده نخست بدهم.

 

وی که با ثبت رکورد 255 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت، درباره عملکردش گفت: از رکوردی که زدم، هم راضی هستم و هم ناراضی. من سال گذشته موفق به مهار وزنه 260 کیلوگرمی شدم، اما امسال با 255 کیلوگرم تمام کردم و به همین دلیل ناراضی‌ام. البته با توجه به وقفه‌ای که در تمرینات به وجود آمد، به نوعی از نتیجه هم راضی هستم. به هر حال امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم رکورد بهتری ثبت کنم.

 

قهرمان دسته فوق سنگین مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور درباره رقابت با منصور پورمیرزایی، دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا عنوان کرد: پورمیرزایی یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران است و افتخار می‌کنم که با او رقابت کردم.

 

امین‌زاده درخصوص برگزاری مسابقات این دوره که یادبود سیامند رحمان و همزمان با اولین سالگرد درگذشت او بود، گفت: سیامند یک اسطوره بود و جای خالی‌اش هیچ‌وقت پر نمی‌شود. هنوز هم باور نمی‌کنم که او از بین ما رفته است.

دیدگاه‌ها