کد خبر : 1741483 | 15 اسفند 1399 ساعت 11:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: قوانین هند؟ نظر من اهمیتی ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، به حواشی رخ داده در بازی شب گذشته برابر فولام واکنشی خنثی نشان داد.

مورینیو: قوانین هند؟ نظر من اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب مهمان تیم پایین جدولی فولام بود و در یک بازی سخت موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد؛ دیداری که البته خالی از حاشیه نیز نبود چرا که فولام توانست در دقیقه 62 گل تساوی را به ثمر رساند اما VAR به شکلی کاملاً عجیب خطای هند بازیکن حریف را اعلام کرد تا این گل مردود اعلام شود.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی تیمش مقابل فولام گفت: " این یک پیروزی مهم برای ما بود. ما به امتیاز احتیاج داریم و البته سه امتیاز خیلی بهتر از یک امتیاز است. من فکر می‌کنم که ما از همان دقیقه اول به وضوح نشان دادیم که به دنبال برد هستیم. نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم شرایط سخت‌تر شد. تغییراتی ایجاد کردیم که باعث افزایش انرژی ما شد و در 10-15دقیقه پایانی چند شانس ایجاد کردیم."

 

 

1578748

 

 

حواشی VAR و خطای هند: " نظر من در این باره اهمیتی ندارد. ما فقط باید به نظر مسئولان در این باره احترام بگذاریم. گاهی شرایط به نفع ماست و برخی اوقات برعکس. نظر من در این باره اهمیتی ندارد."

 

عملکرد دله آلی: " او کاملاً شایسته این بود که از ابتدا در زمین حاضر باشد. این یک هدیه نبود بلکه نتیجه کار او از زمان بازگشت و تلاش 100 درصدی وی بود. او چیزهای مهمی به ما اضافه می کند. در لیگ اروپا بسیار خوب ظاهر شد و در هر دقیقه ای که به میدان رفت عملکردی عالی ارائه داد. ما به او نیاز داریم."

 

 

1578747

دیدگاه‌ها