کد خبر : 1741482 | 15 اسفند 1399 ساعت 10:45 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

طلسم اوزیل ادامه دارد؛

بدشانسی‌های اوزیل در فنرباغچه تمامی ندارد

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال و بازیکن فعلی فنرباغچه، پس از اینکه دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد، نتوانست بازی برابر آنتالیااسپور را به پایان برساند.

بدشانسی‌های اوزیل در فنرباغچه تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل پس از مصدومیت در بازی روز پنجشنبه فنرباغچه و آنتالیااسپور، با برانکارد از زمین بازی خارج شد. اوزیل که برای چهارمین بازی پیاپی در ترکیب فنرباغچه به میدان رفته بود در اوایل نیمه دوم مسابقه مجبور به ترک زمین شد.

اوزیل در درگیری با مهاجم حریف، به شکل عجیبی روی مچ پای خود زمین خورد و دیگر نتوانست از جایش بلند شود و به بازی ادامه دهد. این آخرین بدشانسی او از زمان شروع به کارش با باشگاه جدید است و به نظر می رسد که فنرباغچه و اوزیل برای هم شگون نداشته اند!

 

1578742

 

گزارش شده که اوزیل دچار پارگی های جزئی در رباط های داخلی و بیرون مچ پای خود شده و از چهار تا شش هفته قادر به همراهی فنرباغچه نخواهد بود. مهمترین بازی که ستاره آلمانی فنرباغچه از دست خواهد داد، بازی حیثیتی این تیم برابر رقیب شماره یک‌شان تیم بشیکتاش در هفته های آتی است.

 

1578743

 

در بهترین حالت اوزیل تا اوایل فروردین به میدان بازخواهد گشت اما ممکن است مصدومیت او تا اردیبهشت ماه نیز طول بکشد.

 

1578744

 

اوزیل پیش از پیوستن به فنرباغچه حدود 9 ماه در هیچ بازی به میدان نرفته بود و انتظار می رفت که تا رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان داشته باشد. هرچند ستاره سالهای دور آرسنال سهم کافی از مصدومیت در دوران بازی خود برده است و باشگاه ترکیه‌ای باید با دقت به مصدومیت اخیر او رسیدگی کند تا او را برای باقی فصل از دست ندهد.

فنرباغچه اکنون با دو امتیاز کمتر از گالاتاسرای و بشیکتاش، در رده سوم جدول رده بندی لیگ ترکیه قرار دارد.

دیدگاه‌ها