کد خبر : 1741391 | 14 اسفند 1399 ساعت 16:45 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر مانع جدایی زودهنگام ستاره هلندی

دونی فن دبیک ممکن بود در انتقالات ژانویه موقتا منچستریونایتد را ترک کند.

منچستر مانع جدایی زودهنگام ستاره هلندی

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک در آژاکس به عنوان یک هافبک میانی پر انرژی شهرت پیدا کرد و همین موضوع باعث شد که او در ماه سپتامبر با قراردادی 35 میلیون پوندی به منچستریونایتد نقل مکان کند اما ستاره هلندی تا به اینجا شرایط دشواری را در جمع شیاطین سرخ تجربه کرده است.

این شرایط دشوار برای ستاره هلندی در حالی به وجود آمده که بسیاری گمان می‌کردند او بتواند به یک مهره مهم در تیم اوله گنار سولسشر تبدیل شود اما هرگز این اتفاق رخ نداده و همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در رابطه با جدایی زودهنگام دونی فن دبیک از جمع شیاطین سرخ به گوش برسد.

 

 

1559804

 

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس مدعی شد که فن دبیک در پنجره زمستانی اخیر پیشنهادی از یک تیم غیرانگلیسی که نامش فاش نشده، داشته است و می‌توانسته با قرارداد قرضی 6 ماهه از جمع شیاطین سرخ جدا شود، اما مدیران باشگاه منچستریونایتد و سولسشر با جدایی این هافبک هلندی مخالفت کرده‌اند.

 

 

1532099

 

 

فن دبیک 23 ساله که تا سال 2025 تحت‌قرارداد منچستریونایتد است، این فصل در 26 بازی از رقابت‌های مختلف (1053 امتیاز از 2340 دقیقه ممکن) برای این تیم به میدان رفته و آمار یک گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه‌ها