کد خبر : 1741335 | 14 اسفند 1399 ساعت 10:33 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

وعده امیدوار کننده موسوی به بانوان فوتسالیست

وعده شهره موسوی نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال و رییس فوتبال بانوان می تواند برای دختران فوتبالیست خبر خوشحال کننده ای باشد.

وعده امیدوار کننده موسوی به بانوان فوتسالیست 

به گزارش "ورزش سه"، این مدیر که چند روزی است در فدراسیون فوتبال مشغول بکار شده و عده داده پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان بابت قهرمانی در جام ملت های آسیا را پیگیری خواهد کرد. بیش از دو سال از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا با مربیگری شهرزاد مظفر می گذرد اما هنوز این پاداش به دختران پرداخت نشده است. مبلغ پاداشی که از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای دختران به بهانه قهرمانی در جام ملت ها در نظر گرفته شده بود 20 میلیون تومان بود. این قدر در اینباره مصاحبه و صحبت شده که دختران دیگر حاضر به مصاحبه در این باره نیستند و موضوع کمی لوث شده است. از سویی در زمان قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت ها ارزش ریالی جایزه خیلی بیشتر از الان بود و به نوعی پایین آمدن ارزشی پولی کشور موجب شده تا دیگر کسی دنبال پاداشش بابت قهرمانی در جام ملت ها نباشد. از سویی مصاحبه در این باره در یکی دو مورد باعث خط خوردن بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان شده بود. 

 

گفتنی است دور جدید مسابقات فوتسال جام ملت ها قرار بود در کویت برگزار شود که به بهانه کرونا لغو شده است و گویی این دوره از بازی ها کلا برگزار نخواهد شد و باید منتظر گذشت زمان برای برگزاری دوره جدید بازی ها باشیم که قرار است باز هم بازی ها در کویت برگزار شود.

دیدگاه‌ها