کد خبر : 1741325 | 14 اسفند 1399 ساعت 09:20 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لوپتگی به حذف تلخ سویا از کوپا دل ری

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، به حذف تلخ از رقابت های کوپا دل ری بعد از شکست برابر بارسلونا واکنش نشان داد.

واکنش لوپتگی به حذف تلخ سویا از کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی دو گله سویا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر بارسلونا بسیاری شانس زیادی برای این تیم به منظور حضور در مسابقه فینال متصور بودند اما در مسابقه برگشت اتفاق دیگری رخ داد و این تیم رونالد کومان بود که با رقم زدن یک بازگشت شگفت انگیز به این مهم دست پیدا کرد.

 

 

1578468

 

 

این شکست در حالی برای سویا حاصل شد که آن ها در دقیقه 73 یک ضربه پنالتی را توسط لوکاس اوکامپوس از دست دادند؛ موقعیتی که در صورت تبدیل شدن به گل می توانست شرایط را تغییر دهد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و جرارد پیکه در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم بارسا را به ثمر رساند و بعد از آن مارتین برایثویت در وقت‌های اضافه گلزنی کرد تا نهایتاً بلوگرانا با پیروزی 3-0 راهی فینال شود.

 

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، بعد از حذف تلخ تیمش از رقابت های کوپا دل ری گفت: " ما با ضربه آخر به توپ خرد کننده ترین احساس در فوتبال را تجربه کردیم. ما با چهره تلخ فوتبال زندگی کردیم. از فینال محروم شدیم که برای رسیدن به آن تلاش زیادی انجام دادیم. ما واقعاً لطمه خورده ایم و به خاطر هواداران مان واقعا احساس بدی داریم. ما می‌توانستیم با یک پنالتی به پیروزی برسیم."

 

 

1578467

دیدگاه‌ها